Logga in

Visa fullständig version : Resan bokad igen!

AnnelieT
2011-11-05, 14:51
Vi fick mersmak, så nu är resan bokad till Platanes utanför Rethymnon i maj.

Samma tid, samma plats :)

Kalimera
2011-11-05, 14:56
Vi fick mersmak, så nu är resan bokad till Platanes utanför Rethymnon i maj. Grattis! Då har du något att längta till under vintern. :)

AnnelieT
2011-11-05, 15:08
Tack, tack. Ja, det har vi, så nu blir det att skaffa en ny räknare som räknar ner dagarna. :)
/Annelie

nekjam
2011-11-05, 19:00
Vi fick mersmak, så nu är resan bokad till Platanes utanför Rethymnon i maj.

Samma tid, samma plats :)
Samma här. Resan bokad till Rethymno i september.Nu kan vi längta hela vintern
_B-ananabye_byeklapp_klap
Majken

Lissi
2011-11-05, 20:02
Härligt!!

Jag som alltid varit mer Chania-fan har börjat gilla Rethymno mer och mer...
..kanske beroende på att där bor så många supertrevliga Kalimerasvenskar;)

Fast stadens charm beror ju egentligen inte på dem....men visst är det trevligt när man känner några på orten man kommer till.

Lissi - 47 dagar från Grekland:D

AnnelieT
2011-11-06, 11:26
Ja, nu blir det till att surfa runt på Kalimera och inspireras av andras utflykter och planera vår egen rutt.

Planera, längta, längta, planera. Härligt!_B-anana

AnnelieT
2011-11-06, 11:35
47 dagar kvar, Lissi! Det låter härlig! :)

Rethymnon blev jag superförälskad i! Det är helt fantastiskt att strosa runt i gamla stan, göra lite besök på Akris Taverna och få i sig lite god mat i mellan varven i en härlig atmosfär.

Lissi
2011-11-06, 14:35
47 dagar kvar, Lissi! Det låter härlig! :)

Rethymnon blev jag superförälskad i! Det är helt fantastiskt att strosa runt i gamla stan, göra lite besök på Akris Taverna och få i sig lite god mat i mellan varven i en härlig atmosfär.

Visst är det härligt...men nästa resa blir inte till Rethymno utan till fastlandet utanför Aten och även Aten förstås.

I Rethymno, missa inte heller Parastratima alldeles balom Rimondibrunnen eller Samaria alldeles i början på strandpromenaden. Mesostrati precis bakom kyrkan utanför stadsporten är också jättefint liksom taverna Minares inne i gamla stan, men dessa ställen känner Du säkert till, alla i klass med Akris:p:p

Lissi

Athanasia
2011-11-06, 15:08
Vi har vår semester bokad...26 maj 3 v och 1 sept 2 v,,till Rethynno:-)

AnnelieT
2011-11-06, 16:32
Tack för tipsen, Lissy! Där har vi inte varit, så de skriver jag upp på min lista. :)

Athanasia, vi flyger den 26:e maj, från Arlanda och vi ska vara där i två veckor. :) Flyger ni också med Norwegian?

/Annelie

Athanasia
2011-11-06, 18:25
Yepp:)

AnnelieT
2011-11-06, 19:14
:)