handdator

Visa fullständig version : Malev

Eva64
2011-10-09, 18:35
Jag vet att en del av er har åkt med Malev. Visst är det ett ungerst bolag? Är det ett bolag som ni kan rekomendera eller ska man hålla sig långt ifrån dem:o? Om vi nu bokar med Malev, hur funkar det om man behöver ta kontakt med dem? Är det telefonkontakt med Ungern som gäller, då på knagglig engelska? Jag hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig!bye_bye

yvonne
2011-10-09, 18:44
Jag vet att en del av er har åkt med Malev. Visst är det ett ungerst bolag? Är det ett bolag som ni kan rekomendera eller ska man hålla sig långt ifrån dem:o? Om vi nu bokar med Malev, hur funkar det om man behöver ta kontakt med dem? Är det telefonkontakt med Ungern som gäller, då på knagglig engelska? Jag hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig!bye_bye

Jag reser alltid med Malev till och från Stockholm, (2-3 gngr/år) och det fungerar perfekt. Jag bokar INTE resa direkt utav Malev utan av Travelstore, och altid till billiga och bra priser. Servicen är alltid bra ombord, och jag har ännu inte drabbats av förseningar el dyl. I Budapest fungerar det bra med bytet, inga långa väntetider och det är lätt att hitta gaterna.

Yvonne :)

Charleston
2011-10-10, 09:32
Jag har också åkt flera ggr med Malev. Bokat både direkt och via (olika) resesajter. Har inte haft nåt att klaga på. Inga dolda avgifter, generösa bagagevillkor (och generöst med benutrymme på planen), etc. Och senaste resan hem skötte dom sej mycket bra, när vi, pga brist på flygledarassistans i Aten, missade anslutningen i Budapest.
Så, ja, jag kan rekommendera dom.

semlan
2011-10-10, 11:32
Vi har oxå åkt med Malev, funkar jättebra.

Anna

Eva64
2011-10-10, 17:08
Tack för alla svar.Malev går ju till Kroatien också...med tanke på allt som händer i Grekland:(. Dessutom ganska billigt:D!
bye_byebye_bye

Lissi
2011-10-10, 17:35
Jag har också bara positiva erfarenheter!
Skulle inte tveka att boka med dem. Sen kan ju inte de heller rå för strejker etc lika lite som andra bolag.

Lissi

Soleil
2011-10-11, 06:55
Bara positiva erfarenhter. Åkt flera gånger fr. Helsingfors till Prag o. Budapest, tar gärna den om det finns att välja.Fina plan alltid, vänlig personal osv.

eija
2011-10-11, 07:15
Bara positiva erfarenhter. Åkt flera gånger fr. Helsingfors till Prag o. Budapest, tar gärna den om det finns att välja.Fina plan alltid, vänlig personal osv.

Samma här, allt har gått perfekt :)!