Visa fullständig version : Bokat!!
Birgitta63
2011-09-20, 08:35
Åh nu är det fixat till Parga :)
Så underbart det känns att veta nu en resa som ligger och bara väntar till 2012 _B-anana
Vem är lycligare än jag nu :D.
Birgitta
Athanasia
2011-09-20, 08:45
Det är en härlig känsla...:) Får nog vänta nån månad tills Norwegian släpper nästa års biljetter,,,
Panakakis
2011-09-20, 08:56
Åh nu är det fixat till Parga :)
Så underbart det känns att veta nu en resa som ligger och bara väntar till 2012 _B-anana
Vem är lycligare än jag nu :D.
Birgitta
Det är en härlig känsla...:) Får nog vänta nån månad tills Norwegian släpper nästa års biljetter,,,
Varför så bråttom att boka? Jag bokar offtast veckan innan jag åker till mindre än halva ordenarie pris och hitentills har det gått bra, många tusen att tjäna.
PANAKAKIS :)
Birgitta63
2011-09-20, 15:30
[quote=Panakakis;252401]Varför så bråttom att boka? Jag bokar offtast veckan innan jag åker till mindre än halva ordenarie pris och hitentills har det gått bra, många tusen att tjäna.
PANAKAKIS :)[/quote
Därför sån är jag samt har gjort det tidigare.Löste sig fint ändå tack vare en bussig Kalimerare klapp_klap
Birgitta som är ivrig:)
[quote=Birgitta63;252428Därför sån är jag samt har gjort det tidigare.[/quote]
Ja härligt att alla inte ar stöpta i samma form flabb_flab
/Lucky bye_bye
som vantar pa en email fran resebyran med priser pa "varat"hotell och kan INTE vanta ....utan kollar mailen var 10:e minut :p
Birgitta63
2011-09-20, 16:30
Ja härligt att alla inte ar stöpta i samma form flabb_flab
/Lucky bye_bye
som vantar pa en email fran resebyran med priser pa "varat"hotell och kan INTE vanta ....utan kollar mailen var 10:e minut :p
Aha du , just va jag har gjort nyligen.
Tillslut kom vår bekräftelse efter att jag hade ringt Apollo. Det blev fel med min mail. Tänk en liten 2a kom ej med :D. Men sen fixade Apollo så allt slutade lyckligtklapp_klap
Var längtar du till för ett ställei Grekland ?
Birgitta
Langtar tillbaka till mitt Kreta. _B-anana.
Ja, jag tillhor en minoritet pa forumet som foredrar centrala Kreta (Amoudara). Varfor ? Jo, nara till flygplatsen (tycker inte om langa bussresor) , underbara strander, kanonbra hotell....plus att man har perfekt utgangslage nar man hyr bil och reser runt lite pa egen hand :cool:.
Ja alla kalimeror, vi skall nasta sommar ta en biltur bort till vastkusten oxa..flabb_flab. Det langsta vi hittills kommit ar underbara Bali.
/Lucky bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.