handdator

Visa fullständig version : Stefan Liv

Millie
2011-09-07, 21:15
Sänder en tanke och massor av kramar till Stefan Livs familj. Stefan som idag rycktes bort i en fruktansvärd flygolycka. Ett ljus tänds ikväll.

/Kerstin

Lucky
2011-09-07, 22:36
Sänder en tanke och massor av kramar till Stefan Livs familj. Stefan som idag rycktes bort i en fruktansvärd flygolycka. Ett ljus tänds ikväll.

/Kerstin

ett ljus har tänds här ikväll oxa.....

Millie
2011-09-09, 23:11
Hm, tänkte nog att Stefan Livs tragiska död skulle vara lite mer engagerande än kaviar:confused:! Men men ack vad jag bedrog mig:mad:.

/Kerstin

Netwolf
2011-09-09, 23:31
Jo, men det är nog uppmärksammat, ska du se. Vi är många som skänker tankar till Stefan Livs nära och kära, samt övriga drabbade av flygkatastrofen. Det är bara så att det är svårt att sätta ord till det ofattbara. Alla ord känns futtiga. Idag har jag själv nått av ett dödsbud, då en bekant från förr inte längre är med oss. Vi var vänner på FB och att skriva en sista hälsning i dennes logg kändes svårt, men naturligt ändå.
Att kommentera det som är tragiskt och sorgligt är inte alltid så lätt. Därför kan en tråd om t ex kaviar få mer uppmärksamhet.
Det är nog många som läst din tråd om Stefan ändå och alldeles säkert många som tänt ett ljus för hans minne. Jag är en av dem.

/Netwolf

Lissi
2011-09-10, 09:06
Vi har också haft ljus tända hemma både för Stefan Liv och en hastigt avliden kalmarbo som jag haft kontakt med som dött alldeles för tidigt. Att skriva på Kalimera om dessa dödsfall har liksom bara inte känts aktuellt....

Jag ber om ursäkt om min triviala fråga om kaviar störde:o:o

Lissi

zakka
2011-09-10, 09:53
...Det är nog många som läst din tråd om Stefan ändå och alldeles säkert många som tänt ett ljus för hans minne. Jag är en av dem. /Netwolf

Tack för dina ord i frågan! Jag kände precis som du skrev. Vi har också tänt ljus...

MVH zakka

Lucky
2011-09-10, 10:14
Jag ber om ursäkt om min triviala fråga om kaviar störde:o:o

Lissi

Det ena behover val inte utesluta det andra.....

/Lucky bye_bye
som som ser framemot kaviartubar _B-ananavarje gang det kommer sverigebesok

kimmen
2011-09-10, 12:00
Hm, tänkte nog att Stefan Livs tragiska död skulle vara lite mer engagerande än kaviar:confused:! Men men ack vad jag bedrog mig:mad:.
Man måste väl inte skriva på Kalimera om allting man tycker och tänker...:eek:
Och tragiska dödsfall sker dagligen...

/kimmen

Millie
2011-09-11, 00:12
Ibland så tycker jag nog att många mycket mindre intressanta saker får så mycket mer uppmärksamhet! Men ursäkta att man har känslor för de som råkar illa ut:mad::confused:!

/Kerstin

Lucky
2011-09-11, 10:48
Ibland så tycker jag nog att många mycket mindre intressanta saker får så mycket mer uppmärksamhet! Men ursäkta att man har känslor för de som råkar illa ut:mad::confused:!

/Kerstin

Du behover inte alls be om ursakt. Det du sager ar ju helt korekt. Vissa inlagg far mycket mer reaktioner an de fortljanar och vise versa......

Fast det ar ju en del av charmen med ett forum som detta, man skriver eller reagerar pa inlagg som man VILL. Om man inte reagerar betyder ju faktiskt inte att man inte bryr sig.
Hur manga inlagg har man inte last och foljt, med stort noje och/eller intresse, utan att man sjalv har skrivit en anda rad? For min egna del: massor.
Sa, Kerstin, forsatt skriv vad du anser viktigt. :)

Lucky bye_bye

Netwolf
2011-09-11, 12:24
Sa, Kerstin, forsatt skriv vad du anser viktigt. :)

http://i.imgur.com/px3HJ.jpg