handdator

Visa fullständig version : Bilder

Lilli
2011-09-01, 11:25
Nu har jag äntligen lärt mej ladda in bilder på Kalimeras album !
Det var inte ens svårt ! klapp_klap

RAN
2011-09-01, 14:53
Och vilka fina bilder sen klapp_klap Tack för att du delar med dig

RAN bye_bye (som inte lärt sig att ladda in bilder ännu)

Lilli
2011-09-01, 15:15
Och vilka fina bilder sen klapp_klap Tack för att du delar med dig

RAN bye_bye (som inte lärt sig att ladda in bilder ännu)

Tack ! :)
Vad synd ! Det var riktigt lätt...bättre än FB...hade trott att jag har för 'tunga' bilder men när jag började ladda in dem så märkte jag att det gick som en dans ! _B-anana

Lissi
2011-09-01, 15:50
Tack för titten! Platanias och Agia Marina har jag varit i 3 ggr för 8-10 år sen..
De senaste Kretaresorna har gått till Rethymno...Fint på båda platserna. ;)

Lissi

Lilli
2011-09-01, 16:12
Tack för titten! Platanias och Agia Marina har jag varit i 3 ggr för 8-10 år sen..
De senaste Kretaresorna har gått till Rethymno...Fint på båda platserna. ;)

Lissi
Varsågod ! Roligt att dela med sej ! :o

Arne
2011-09-01, 16:27
Men Lilli, när du nu lärt dig att lägga in bilder här på Forumet, kan du inte skriva en beskrivning hur man gör? Jag själv kan det, men ingen förstår vad jag menar med min krångliga beskrivning.

Jag när en förhoppning att du klart och enkelt kan beskriva för den vetgirige hur man gör, steg för steg. Jag tror mig veta att många gärna vill veta detta.

Arne

Lissi
2011-09-01, 16:41
Jag när en förhoppning att du klart och enkelt kan beskriva för den vetgirige hur man gör, steg för steg. Jag tror mig veta att många gärna vill veta detta.

Arne
Men visst har Janne skrivit hur man gör?? DEN beskrivningen var enkel för t o m JAG har ju kunnat.....Fast nu har jag GLÖMT:eek::eek: Minne har jag ju men det är lite kort bara....:o

Lissi

Lilli
2011-09-01, 19:31
Men Lilli, när du nu lärt dig att lägga in bilder här på Forumet, kan du inte skriva en beskrivning hur man gör? Jag själv kan det, men ingen förstår vad jag menar med min krångliga beskrivning.

Arne

flabb_flabKanske jag gör det....men inte ikväll....få se om jag får det att låta enkelt...om inte så skippar vi det ! :confused:

sjöborren
2011-09-01, 22:00
Bra Arne! klapp_klap En sån beskrivninga vill jag ha. För tänk om jag lyckas föreviga en hökörn eller eleonorafalk då jag kommer till Tilos ... :rolleyes:

MonkanS
2011-09-02, 10:27
Har tittat på dina fina bilder.. och OJ vad jag längtar ner till Kreta igen.. snyft_drop

ingegerd46
2011-09-02, 13:57
Och var hittar man bilderna? Är nyfiken, åker snart till Kreta.
Ingegerd

Kalimera
2011-09-02, 14:01
Men visst har Janne skrivit hur man gör?? DEN beskrivningen var enkel för t o m JAG har ju kunnat.....Här (http://www.kalimera.nu/forums/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_albums) finns information om hur man lägger upp bilder.

Kalimera
2011-09-02, 14:04
Och var hittar man bilderna? Är nyfiken, åker snart till Kreta. IngegerdUnder "Nätverk" under åsnan på varje sida hittar du en länk som heter "Bilder & Album", där finns massor med bilder. Vill du sen en specifik medlems bilder klickar du på medlemmens namn så hittar bilder till höger på varje medlemsida.

ingegerd46
2011-09-02, 15:02
Tack så mycket för svaret!

Lotti
2011-09-02, 21:36
Har tittat på dina fina bilder.. och OJ vad jag längtar ner till Kreta igen.. snyft_drop
Jag me. 7 dagar kvar nästa lördag åker jag YES YES Platanias here we come

Lilli
2011-09-04, 06:21
Här (http://www.kalimera.nu/forums/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_albums) finns information om hur man lägger upp bilder.

Det var ju bra så slipper jag förklara...de här data-termerna blir man ju inte klok på...:eek:
Lider av svår resfeber och följer med flightradar24.com hur planen flyger ner mot södern...:)

Lilli
2011-09-25, 16:41
Nu har jag äntligen lärt mej ladda in bilder på Kalimeras album !
Det var inte ens svårt ! klapp_klap
Om nån är intresserad så finns det ( och kommer flera ) bilder från Kos 2011 !