handdator

Visa fullständig version : ERT Sat ikväll 14 jan


Zanét
2006-01-14, 19:19
Ikväll, kl 21.00 lokal tid, går programmet ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ i rempetikans tecken. Bl a medverkar Maria Marió :)

//Zanét bye_bye

Riitta
2006-01-14, 19:30
Låter härligt:o
Såg ett jättebra program en eftermiddag på hotellrummet (När Karin var ute och svirade:D ) Man kunde ringa till programmet och önska nisiotika sånger. Det var olika artister,för mig okända som framförde låtarna:)
Kände igen flera stycken.Härligt var det_B-anana

Riittabye_bye

Elisabet
2006-01-14, 20:17
Ikväll, kl 21.00 lokal tid, går programmet ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ i rempetikans tecken. Bl a medverkar Maria Marió :) Åååååh vad bra!!! Då har jag en ursäkt att inte se Mr Bean på förhatliga femman flabb_flab

Elisabet
2006-01-14, 20:41
Fick in nyheter - och vilket SNÖVÄDER det är någonstans i Grekland i kväll!! Massor med bilar i diket! Fast jag fattade förståss inte var....

sakis
2006-01-15, 00:16
programledaren är släkt med han som har panos emporio/bikini mm mm i sverige,kommer inte ihåg villken släktskap dock

kari
2006-01-29, 00:51
På Stin Ygeia Mas i kveld var det med flere GODE _B-anana
men, for MEG, ukjente sangere , og det er ikke lett å oppfatte navn...

Noen som så programmet? - og kan si meg hvem de var :)

bye_bye Kari

Zanét
2006-01-29, 00:59
Noen som så programmet? - og kan si meg hvem de var :) bye_bye Kari
Vi såg programmet och hade tre underbara timmar framför tvn :D

Manolis Rasoulis var huvudpersonen (han som pratade mest med programledaren Spiros). Orfeas Peridis, Pantelis Thalassinos och Nikos Papazoglou var också där. Makedonas, kan han också ha varit där och likaså Nikos Vertis?

Den ena tjejen som sjöng fantastiskt bra hette Anna och jag undrar om det inte var Anastasia Moutsatsou. Den andra, som var så lik Xaris Alexiou kan eventuellt vara Melina Kaná (mörk, ganska kortklippt). Tjejen med rådjursögonen och långt krusigt hår hette Natalia.

Någon annan som såg programmet som kan tala om vad tjejerna heter.

Helt underbart program var det allt ikväll :D

//Zanét bye_bye

inkfish
2006-01-29, 01:04
Rasoulis och Papazoglou? Det låter som om ni kan ha hört Pote Voudas ikväll alltså:eek: ?

I så fall är ni bara att gratulera.:D

Zanét
2006-01-29, 01:07
Rasoulis och Papazoglou? Det låter som om ni kan ha hört Pote Voudas ikväll alltså:eek: ?
Jajamensam, det kan du tro klapp_klap, men tyvärr utan Papazoglou som höll sig i skymundan hela tiden :o Hellyckad kväll _B-anana

//Zanét bye_bye

kari
2006-01-29, 01:32
Vi såg programmet och hade tre underbara timmar framför tvn :D

Manolis Rasoulis var huvudpersonen (han som pratade mest med programledaren Spiros).
- så HAN var det :) Jeg har jo musikk av ham, men kun med et l i t e bilde inne i coveret, kikket på det nå.

Orfeas Peridis, Pantelis Thalassinos och Nikos Papazoglou var också där. Makedonas, kan han också ha varit där och likaså Nikos Vertis?
Thalassinos og Makedonas så jeg ikke, DE ville i jeg i tilfelle kjent
- men jeg så bare endel av programmet.
Det er jo grenser for hvor lenge man sitter på en kontorstol foran PC'n( med urolige/dårlige bilder ) en lørdagskveld , SELV om det er Stin Ygeia Mas :)

Den ena tjejen som sjöng fantastiskt bra hette Anna och jag undrar om det inte var Anastasia Moutsatsou.
Var det hun med langt glatt hår? Hun er helt kortklippet på coverbildet på
"Alkionides Meres", jeg tenkte ikke på henne :)
Den andra, som var så lik Xaris Alexiou kan eventuellt vara Melina Kaná (mörk, ganska kortklippt).
INGEN er lik Alexiou i mine øyne :) , men jeg forstår hvem du mener og tenkte også selv på om det kunne være Melina Kana. DET burde jeg ikke vært i tvil om, siden jeg har sett henne LIVE to ganger, sist for 4 uker siden. Så OM det var henne skjemmes jeg ....

Tjejen med rådjursögonen och långt krusigt hår hette Natalia.
Hun var også kjempegod synes jeg :)

Någon annan som såg programmet som kan tala om vad tjejerna heter.

Helt underbart program var det allt ikväll :D

//Zanét bye_bye

Tusen takk skal du ha , Zanet :)
bye_bye Kari

Marianne
2006-01-29, 14:46
Manolis Rasoulis var huvudpersonen (han som pratade mest med programledaren Spiros).
Den ena tjejen som sjöng fantastiskt bra hette Anna och jag undrar om det inte var Anastasia Moutsatsou. Den andra, som var så lik Xaris Alexiou kan eventuellt vara Melina Kaná (mörk, ganska kortklippt). Tjejen med rådjursögonen och långt krusigt hår hette Natalia.
//Zanét bye_bye

Oj, vad vi går miste om här, vi som hade grekiska kanaler förut! Leverantören av parabolen kan inte ens lösa problemet med att hitta sateliten till ERT.
Rasoulis hade jag gärna velat se!
Anastasia Moutsatsou såg vi på tv förra året - hon är en liten och smal kvinna, kortklippt mörkt hår, då i alla fall.
Melina Kana är också mörk, men inte kortklippt (för 4 veckor sedan).

Hur kan det vara att ni kan se ERT i Sverige och vi inte kan få in den på vår parabol här i Danmark längre?

Saknar de grekiska kanalerna, men är glad för mina nya DVD med riktig ögongodis, speciellt Kotsiras!

Marianne