handdator

Visa fullständig version : hemma...


Klick
2011-08-25, 21:35
... igen!!! Varit hemma i drygt tre dagar nu och i detta tråkiga gråa vädret vill jag inte vistas i längre så jag lääääängtar ner!:o
Jag drabbades av en förkylning med halsinfektion där nere första veckan så det var till att ta det lungt!!! Men andra veckan då fick jag helt plötsligt lite bråttom... Platanias, Troulos och Koukounaries fick alla besök av mig.... en del pengar på mat spenderades på Thessaloniki! Även ett besök på Asprolithos hanns med! Då varande Taverna Edem har lagts ner och fått ny ägare och fick ett nytt namn - Taverna Garden men det var ingen höjdare! Några dagar efter vårt besök ser vi på kvällspromenaden att tavernan var stängd och igenbommad!!!
Men i övrigt var det en underbar känsla att återvända till något välkänt eftersom vi nu blev igenkända och var mycket välkomnade!!! En underbar känsla att återse andra återkommande gäster!!! Jag har ofta sagt att jag vill nog se annan ö nu men jag erkänner mig besegrad och jag riktigt längtar tills jag får återse mitt älskade Skiathos igen!!!klapp_klap