handdator

Visa fullständig version : Agali Bay

Inger
2011-08-23, 16:41
Åker till Tinos för första gången den 25 sept. Lite osäker vart vi ville bo men ville gärna ha havsutsikt, så bokade vi dom två första nätterna på Agali Bay. Finns det nån som vet nåt om hotellet vill vi gärna få lite info. Tycker själv att läget verkar ganska bra med nära till stan och strand.
bye_bye

Inger
2011-08-26, 16:06
Hallåbye_bye
Verkligen ingen som vet nått om detta hotell?

Lissi
2011-08-26, 16:31
Jag har gått förbi många gånger på min morgonrunda och det ser väldigt fint ut!! Hotellet ligger lite ut på en udde i den bästa delen av stan enligt mig...

Agios Fokias stranden som ni ser från hotellet är den bästa i min mening. Hotellet ligger i rätt del av Tinos stad tycker jag:D
Jag bor en liten bit därifrån när jag är nere....och det är jag den 25:e.....Åker mot fastlandet dagen efter ni kommer.
Ni kommer säkert att trivas!!

Lissi

Inger
2011-08-26, 19:52
Tack Lissi för svaret. Det låter ju bra med läget. Är det långt till stranden man ser från hotellet?
Jag har ju läst hur bra du trivs på Tinos, ser verkligen fram mot resan dit.bye_bye
Ha en trevlig resa själv Lissi
Inger

Lissi
2011-08-26, 20:13
Allt är relativt, men om ni går från ert hotell efter stranden ut mot Agios Fokias så är det 5 min till början av stranden och om ni går 10-15 min till så är ni på den sandiga delen, som de flesta tycker är bäst. Nedanför Golden Beach finns solstolar ...Jag har från Nikoletas max 10 min promenad dit;)

Jo Tinos är en helt underbar ö. Hyr bil och åk runt på ön....Skriv i min PMbox ifall ni vill ha en karta och tips på byar att se...det finns drygt 50 fantastiska byar på ön....Lämna adress så skickar jag karta.

Lissi