handdator

Visa fullständig version : Någon som varit i Tsivili eller hört om?


guleböj
2011-08-22, 21:16
Har du varit i Tsivili eller hört om någon som varit där? Jag vet väldigt lite om Tsivili och vill ha all möjlig information om resmålet!! Kommer troligtvis att resa dit nästa sommar (verkar jättefint) och vill vet så mycket som möjligt. Tack på förhand!!
Mvh Magdalena

KR
2011-08-23, 19:19
Det är ett ställe med väldigt mycket engelsmän så det tycker jag har präglat orten. Stränderna är inte så fina. Vi upplevde dock ön väldigt vacker när vi tog en dagslång båttur runt hela ön.
//
KR

Nossnahoj
2011-08-27, 14:34
Hej!
Vi var till Tsivili i juni förra året och jag tyckte om "byn".Det var övervägande engelsmän som var där men är det inte så på hela Zakynthos? Vi bodde i ena änden av stranden där Mango bar ligger, vet inte vilket håll det blir det är i alla fall i början från Argassi räknat om du tittar på kartan:confused:, och där var det jättefint, bred vit sandstrand lite stenigt i början på botten men sen sandbotten. Jag tyckte att centrumet (heter det så) var helt ok och lagom stort med en blandning av trendiga barer och "vanliga" tavernor. Hoppas du får en skön semester.
/Lotta

Panakakis
2011-08-30, 09:04
Har du varit i Tsivili eller hört om någon som varit där? Jag vet väldigt lite om Tsivili och vill ha all möjlig information om resmålet!! Kommer troligtvis att resa dit nästa sommar (verkar jättefint) och vill vet så mycket som möjligt. Tack på förhand!!
Mvh Magdalena

Jag är inte så imponerad av Tsivili men vist är det härligare där än i Laganas. Jag föreslår att du tittar lite mer norr ut på orten Alykes som har mycket bra bad och trevligt boende. Där bodde vi i Hotell Letsos och trivdes väldigt bra.
PANAKAKIS :)

http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=219&pictureid=2394