Logga in

Visa fullständig version : Foto fra Kalymnos

bluesky
2011-08-15, 08:22
Har forsøkt å lage et lite album fra min favoritt øy. Har aldri gjort dette før så jeg håper det funker.

Jorunnflabb_flab

Riitta
2011-08-15, 08:29
Det gick ju braklapp_klap Tusen tack för dom fina bilderna:) Hjärtat tog ett extra skutt när man fick se sina älsklingplatser:) Men på fredag ser vi dom på riktigt, både du och jag:D

Riittabye_bye

bluesky
2011-08-15, 08:36
Det gick ju braklapp_klap Tusen tack för dom fina bilderna:) Hjärtat tog ett extra skutt när man fick se sina älsklingplatser:) Men på fredag ser vi dom på riktigt, både du och jag:D

Riittabye_bye

Jeg gleder meg så til å komme hjem til øya igjen!! Vi ses kanskje allerede på båten._B-ananabye_bye

kirtor
2011-08-15, 11:06
Så flotte bilder. Vips så var lengselen sterk.....igjen.

bluesky
2011-08-15, 11:15
Så flotte bilder. Vips så var lengselen sterk.....igjen.

Takk, takk. Skal ikke mye til for å begynne å lengte......flabb_flab bye_bye

kirtor
2011-08-16, 08:53
Nemlig, men det byr seg en mulighet i oktober.............

Monica P
2011-08-16, 09:58
Känner igen mig här...märkligt...

bluesky
2011-08-16, 10:13
Känner igen mig här...märkligt...

Så bra at du kjenner deg igjen! Det betyr at jeg har fått lagt inn bilder fra riktig øy:D:D

Jorunnflabb_flab

lolis
2011-08-16, 11:38
Hej
Tack för härliga bilder :D. Känner igen många bilder :) var på Kalymnos för 11 år sedan.
Lolis

Sevasti & Eleni
2011-08-16, 11:38
Tack för fantastiska bilderklapp_klap Det är precis så här underbart fint Kalymnos är:)
Snart är vi där. Längtan är storflabb_flabflabb_flab

Siw o Lena_B-anana_B-anana

bluesky
2011-08-16, 11:56
Hej
Tack för härliga bilder :D. Känner igen många bilder :) var på Kalymnos för 11 år sedan.
Lolis

Hyggelig at du likte bildene. 11 år siden du var på Kalymnos......kanskje på tide med et nytt besøk?:D
Jorunnbye_bye

bluesky
2011-08-16, 11:58
Tack för fantastiska bilderklapp_klap Det är precis så här underbart fint Kalymnos är:)
Snart är vi där. Längtan är storflabb_flabflabb_flab

Siw o Lena_B-anana_B-anana

Ja, vi ses vel i september. flabb_flab

Jorunnbye_bye

KR
2011-08-16, 16:55
Tack för härliga bilder. Nu är jag ännu mer ressugen än innan. Men den 26/8 är det min tur att se denna fina ö igen.
//
KR

bluesky
2011-08-16, 18:45
Tack för härliga bilder. Nu är jag ännu mer ressugen än innan. Men den 26/8 är det min tur att se denna fina ö igen.
//
KR

Så gøy at du kommer tilbake til Kalymnos. Så på en annen tråd at det er 20 år siden sist du var der. Håper du får en fin opplevelse. God tur!!

Jorunnbye_bye

bluesky
2011-12-09, 11:10
Har utvidet Kalymnos albumet med litt flere bilder.

Jorunnbye_bye

Sevasti & Eleni
2011-12-10, 11:01
Som vanligt jättefina bilder som får oss att längta ännu mer!:)

Tack Jorunnklapp_klapklapp_klapklapp_klap

Siw Lena Ulfbye_bye

bluesky
2011-12-10, 18:25
Hei Siw,Lena og Ulf.:)

Takk. Hyggelig at bildene faller i smak. :o :)

Jorunnbye_bye

hild
2011-12-11, 19:15
Er jeg helt på jordet eller ... hvor finner jeg disse bildene? Hvor åpner jeg dem? Finner ingen steder jeg kan "klikke"...

Kalimera
2011-12-11, 19:27
Er jeg helt på jordet eller ... hvor finner jeg disse bildene? Hvor åpner jeg dem? Finner ingen steder jeg kan "klikke"...Du hittar alla bilder under respektive medlems profil, eller under "Nätverk" - "Bilder & album" högt upp på varje sida. Här (http://www.kalimera.nu/forums/album.php?albumid=660) är en direktlänk till bilderna du letar efter.

hild
2011-12-11, 19:41
Takk! Nå skjønner jeg! Flotte bilder!

bluesky
2011-12-11, 20:37
Takk! Nå skjønner jeg! Flotte bilder!

Fint at Kalimera kunne hjelpe deg med å finne bildene.:o (Jeg har vært litt opptatt med håndball og fredskonsert.) Hyggelig at du likte dem:)

Jorunnbye_bye

malou
2011-12-12, 08:10
Takk for titten. Flotte bilder flabb_flab. Kanskje egen bil er tingen om man skal få besøkt alle disse koselige landsbyene og strendene.

bluesky
2011-12-12, 08:41
Takk for titten. Flotte bilder flabb_flab. Kanskje egen bil er tingen om man skal få besøkt alle disse koselige landsbyene og strendene.

Hei , malou!

Bil eller moped er nok det enkleste. Du kan ta buss også, men da går det kanskje en del tid til venting. Kombinasjon mellom buss og taxi går greit. Men alle stedene kan nås med buss. Kalamies stranden krever da at du klarer å gå ned og opp en ganske lang bratt bakke . Denne er så bratt at en moped kan få problem på vei opp. Ihvertfall med to personer på. Snakker av erfaring. :o

Emporios kan du også ta båt til fra Myrties.( Kl. 10.00 hver dag med retur kl.16.00.)
Kantouni/Linaria nås lett med buss. Alle busser til og fra Pothea -Massouri/Myrties stopper der.

Buss til Vathi fra Pothea.
Buss til Vlychadia fra Pothea.
Arginonta er på vei til Emporio og dit går det også buss.

Det er kanskje tungvint å besøke flere steder/strender i løpet av en dag uten bil eller moped.( Men ikke umulig! )

Jorunnbye_bye

Astri
2011-12-13, 09:41
Flotte bilder Jorunn!
Hjemlengselsnyft_drop
Astribye_bye

bluesky
2011-12-13, 11:07
Flotte bilder Jorunn!
Hjemlengselsnyft_drop
Astribye_bye

Takk,takk Astri:)

Hjemlengsel, jasnyft_drop , men "bare" 105 dager til jeg reiser hjem_B-anana
Jorunnbye_bye

malou
2011-12-18, 17:38
Takk, Jorunn, s å snillt av deg å gi en detaljert beskrivelse av hvordan man kommer seg rundt. Den skal jeg ta vare på :). Noen steder har jeg vært, dels med buss, dels 'hiking' med båt, litt på måfå - med dine tips blir det enklere å velge neste gang. Da blir det forhåpentligivs mer enn en ukes opphold, som sist sommer. Med så stram tidsramme blir det liksom så lettvint å lade batteriene i umiddelbar nærhet av Myrties. bye_bye

bluesky
2011-12-18, 22:04
Takk, Jorunn, s å snillt av deg å gi en detaljert beskrivelse av hvordan man kommer seg rundt. Den skal jeg ta vare på :). Noen steder har jeg vært, dels med buss, dels 'hiking' med båt, litt på måfå - med dine tips blir det enklere å velge neste gang. Da blir det forhåpentligivs mer enn en ukes opphold, som sist sommer. Med så stram tidsramme blir det liksom så lettvint å lade batteriene i umiddelbar nærhet av Myrties. bye_bye

Det viktigste med å ha ferie er vel nettopp det å lade batteriene. :) Det gjør jeg aller best i Myrties:o Det å reise rundt for å se andre steder skal man gjøre om man føler for det ,og ikke fordi man føler at det er noe en må gjøre..... mener jeg da. Hvis man trives og har det fint er det det viktigste. Men, når det er sagt vil jeg absolutt anbefale å se mer av øya enn bare Myrties/Massouri dersom tiden strekker til.:)

Jorunn- som vil ønske alle Kalymnosfarere en riktig GOD JULbye_bye og alle dere andre også selvfølgelig:Dbye_bye

kirtor
2011-12-19, 12:11
Ønsker deg også en koselig jul Jorunn!

Sevasti & Eleni
2011-12-19, 16:49
Det viktigste med å ha ferie er vel nettopp det å lade batteriene. :) Det gjør jeg aller best i Myrties:o Det å reise rundt for å se andre steder skal man gjøre om man føler for det ,og ikke fordi man føler at det er noe en må gjøre..... mener jeg da. Hvis man trives og har det fint er det det viktigste. Men, når det er sagt vil jeg absolutt anbefale å se mer av øya enn bare Myrties/Massouri dersom tiden strekker til.:)

Jorunn- som vil ønske alle Kalymnosfarere en riktig GOD JULbye_bye og alle dere andre også selvfølgelig:Dbye_bye

Jorunn, vi vill önska dej och din man en God Jul och ett Gott Nytt År!:):)

Varma hälsningar
Siw, Lena och Ulfbye_byebye_byebye_bye

KR
2011-12-19, 18:28
Härliga bilder som ger en svår längtan tillbaka till Kalymnos.

God Jul & Gott Nytt År!
//
KR

bluesky
2011-12-19, 18:43
Härliga bilder som ger en svår längtan tillbaka till Kalymnos.

God Jul & Gott Nytt År!
//
KR

Takk, takk . Kalymnos turen i høst, var den vellykket?
Jorunnbye_bye

bluesky
2011-12-20, 17:14
Jorunn, vi vill önska dej och din man en God Jul och ett Gott Nytt År!:):)

Varma hälsningar
Siw, Lena och Ulfbye_byebye_byebye_bye

Takk, det samme ønsker vi dere:):)bye_byebye_bye

bluesky
2012-01-03, 23:28
[QUOTE=bluesky;249466]Har forsøkt å lage et lite album fra min favoritt øy. Har aldri gjort dette før så jeg håper det funker.

Jeg har slettet/ radert dette albumet nå. Takk for alle hyggelige kommentarer.bye_bye

Mats Fredsson
2012-05-04, 09:50
Härliga bilder! Nu blev man lite extra Greklands-sjuk.. ;-)

Vi räknar dagar tills det är dags att åka! (till grannön Leros)
:)

Sevasti & Eleni
2012-05-04, 11:38
Har fått en del oppfordringer om å legge ut bildene mine igjen:)

Så nå er de på plass igjen:)

Jorunnbye_bye

Som vanligt jättefina bilder Jorunn. Man blir nästan sjuk av längtan dit:o

Siv o Lenaklapp_klapklapp_klap