handdator

Visa fullständig version : Bankautomater på Karpathos


Gita
2006-01-13, 11:44
En bekant till mig skall bo i Lefkos och Arkassa nästa sommar och frågar var det finns uttagsautomater på Karpathos. Stämmer det att det endast finns i Pigadia?

Gita

ciakoohler
2006-01-13, 11:54
En bekant till mig skall bo i Lefkos och Arkassa nästa sommar och frågar var det finns uttagsautomater på Karpathos. Stämmer det att det endast finns i Pigadia?

Gita
Ja det tror jag ,men där finns å andra sidan tre st

Mikke
2006-01-14, 17:24
...för mitt liv kan jag inte komma på var den tredje ATM:en finns...En är snett emot Acropolis och den andra ligger på höger sida på huvvegatan snett emot Eleni, klädaffärn som Johanna & Petra från Holland driver, men var finns den tredje??
Mikke

karinafp
2006-01-14, 19:06
...för mitt liv kan jag inte komma på var den tredje ATM:en finns...En är snett emot Acropolis och den andra ligger på höger sida på huvvegatan snett emot Eleni, klädaffärn som Johanna & Petra från Holland driver, men var finns den tredje??

Ha ha ha... jag vet!!! ;) Men jag säger inget. Du får väl ägna vårens resa åt att leta rätt på den! :p

Mikke
2006-01-14, 19:09
...ja takkar fö dä....:D...men frågan är för mej mer av akademiskt intresse, då jag har mina få slantar under madrassen...
Mikke