handdator

Visa fullständig version : Billiga flygbiljetter ?


Klimpen
2006-01-12, 20:18
Vi är två vuxna och två barn , som funderar att båtluffa runt 20 maj och två veckor framåt ( om man inte måste jobba ) .
Det vi undrar , brukar det finnas billiga flygstolar(sista minuten) från Stockholm till Aten runt det datumet, om man får läge att sticka iväg .
För problemet att boka nu , är att man inte vet när man kan åka .
Kanske är det någon som har koll , hur det var 2005 ?

Tacksam för svar.
Klimpen

Kalimera
2006-01-15, 11:43
För problemet att boka nu , är att man inte vet när man kan åka .
Kanske är det någon som har koll , hur det var 2005 ?
Jag åkte på sista-minuten till Karpathos i slutet av maj förra året, det var billigare än "ordinarie" pris, men skillnaden var inte stor. I år är det fler bolag som flyger till Grekland så kanske det blir fler sista-minuten-resor att välja på i år. Åtminstone hoppas jag det, vill nämligen också komma iväg i slutet av maj. Men vet inte heller om jag kan ta ledigt eller inte. Ännu.

Lissi
2006-01-15, 12:27
... vill nämligen också komma iväg i slutet av maj. Men vet inte heller om jag kan ta ledigt eller inte. Ännu.

Ja det är väl, när det gäller resor, det enda som är bra med att vara lärare..vi vet ju alltid när vi kan resa...nämligen när det är som dyrast!! På loven alltså!:D :D ;) __D

Lissi - som ändå älskar sitt jobb!

Ingegerd_Lasse
2006-01-16, 20:05
Vi reser också tidigt på säsongen, och bokar tidigt, redan nov förra året.Sen hoppas vi att allt löser sig med ledighet.Biljetten (Snowflake) på 1300 kr tur o retur går att boka om för 500 kr enkel resa, det blir fortfarande billigare än att boka sen vår.Men vi är 2 vuxna som åker, det underlättar.
Lycka till, ingegerd.

Klimpen
2006-01-20, 09:43
Jag tackar för dom svaren jag har fått , men igår så bokade vi 7-23 Juni för 9700 kr för två vuxna och tre barn till Aten .
Och som ni ser , så blev det ett barn till på köpet , för grabbarna ville ha med en kompis på det stora äventyret (enligt 6 åringen) .
Så nu väntar Paros , Naxos och kanske Ios.
Ha De´ Klimpen