handdator

Visa fullständig version : Båtar till Santorini


Bittan
2006-01-11, 22:16
HEj! Är ny här på forumet och har frågor om Santorini som jag hoppas att Ni kan hjälpa mej med...? Varifrån tar man båten för att åka dit?

Kalimera
2006-01-12, 07:26
HEj! Är ny här på forumet och har frågor om Santorini som jag hoppas att Ni kan hjälpa mej med...? Varifrån tar man båten för att åka dit? Välkommen till Kalimera!

Förra året kunde man ta sig till Santorini från följande destinationer:
Anafi, Chalki, Folegandros, Ios, Karpathos, Kassos, Kea, Kimolos, Kithnos, Kreta, Lavrio, Milos, Mykonos, Paros, Naxos, Pireus, Rhodos, Serifos, Sifnos, Sikinos, Skiathos, Syros, Thessaloniki, Thirasia och Tinos.

Det är en del att välja på. :)

Bittan
2006-01-12, 19:13
Ok tack för svar. Jag tror också jag fick ett svar på ett annat ställe att vill man åka från Rethymnon så går det bara utflyktsbåt. Vad är detta för någonting. Kan man åka en dag och åka tillbaka med en sådan en annan dag.:) :)

Kalimera
2006-01-15, 12:02
Ok tack för svar. Jag tror också jag fick ett svar på ett annat ställe att vill man åka från Rethymnon så går det bara utflyktsbåt. Vad är detta för någonting. Kan man åka en dag och åka tillbaka med en sådan en annan dag.:) :) Ja, båten går på morgonen och är tillbaka samma kväll.

Bittan
2006-01-15, 13:18
:) :) Ja, båten går på morgonen och är tillbaka samma kväll.

Jättebra, då kanske man kan stanna en natt där innan man åker tillbaka till Rethymnin.