handdator

Visa fullständig version : Hemma


Aase
2011-07-07, 11:22
Hejsan
Nu är vi tillbaka från vår enda greklandsresa i år. Resan blev väldigt lyckad och innebar inga som helst strejker, förseningar eller dylikt. Vi har haft 12 underbara dagar på Tilos och 2 bra dagar på Rhodos.
Hemma väntade trasig tvättmaskin så det vara bara att åka och köpa en ny.

Åse och Lasse

zakka
2011-07-07, 19:37
Ja, för tvätta behöver man ju efter semestern... ;) Lite dålig tork bara tycker jag... mest mulet och regnsvvättar... :rolleyes:

Välkomna hem! MVH zakka

Millie
2011-07-08, 00:16
Här i Sala har vi haft jättebra torkväder, soligt och en svag bris ca 27 gr i skugganflabb_flab!

/Kerstinbye_bye

Aase
2011-07-08, 11:11
Jaha det här med tvätt är en historia för sig. Då vi öppnade resväskan hade en honungsburk gått sönder (obs! plåtburk) och en flaska vodka. bägge var väl inpackade, vodkan i bubbelplast och invirad i handduk. dessutom var väska i hårdplast. Jag vete fasen vad de gjort.

Åse

zakka
2011-07-08, 11:48
???? det låter ju helt otroligt!!! :eek: Man skulle ju bra gärna vilja veta vad i hela friden de gjort med den väskan... Släpat den EFTER flygplanet... ;)

Hoppas du fick ordning på röran utan helt förstörda kläder också...

MVH zakka

zakka
2011-07-08, 11:51
Här i Sala har vi haft jättebra torkväder, soligt och en svag bris ca 27 gr i skugganflabb_flab!

/Kerstinbye_bye

Hm... låter som jag bor på "skuggsidan" av Sverige...;) Ni har ju nästan Greklands temperatur...:)

Ha det gott och torka på... :D

MVH zakka