handdator

Visa fullständig version : Fly fra Wien til Naxos


NaxosNille
2006-01-11, 09:29
Er det noen som vet hvilket flyselskap som flyr direkte fra Wien i Østerrike til Naxos? Det finnes en direkte daglig forbindelse, men jeg har ikke klart å finne ut hvilket selskap som flyr. Tenk så fantastisk å komme direkte til flyplassen på Naxos uten andre mellomlandinger enn i Wien...klapp_klap

Rasmus
2006-01-11, 11:51
Tyrolean Air ska flyga denna sträcka.

R :)


Er det noen som vet hvilket flyselskap som flyr direkte fra Wien i Østerrike til Naxos? Det finnes en direkte daglig forbindelse, men jeg har ikke klart å finne ut hvilket selskap som flyr. Tenk så fantastisk å komme direkte til flyplassen på Naxos uten andre mellomlandinger enn i Wien...klapp_klap

NaxosNille
2006-01-11, 12:33
Takk for svar. Vet du om selskapet har noen hjemmeside? Et søk på Google og AltaVista viste treff for Tyrolean Air, men det kunne se ut som de hovedsakelig ble brukt til ambulansefly og i tillegg kunne leies til andre flygninger. Siste nye var at de var oppkjøpt av Austrian Airways (AUA). Dette selskapet har jeg tidligere vært i kontakt med, og de har ingen flygninger til Naxos. Det gikk i alle fall daglige fly fra Wien sommeren 2005. Håper dette vil fortsette også fremover.