handdator

Visa fullständig version : Gallini Suites??


Daniel
2006-01-10, 20:07
Hej!
Planerar en resa ner till Skiathos i sommar, och undrar nu om någon har bott elller hört något om lägenhetshotellet Gallini Suites?

Planerar att åka med airtours så om ni har några andra erfarenheter om deras andra hotell så är jag också tacksam.. :)

Vh Daniel

Tammis
2006-01-12, 21:36
Jag känner inte till det hotell du nämner, men jag har rest med airtours till Thassos tidigare och jag tycker att de håller en bra hotellstandard. Hoppas du blir nöjd.
_B-anana
Hillevi

Homeros
2007-12-19, 10:03
Läste om hotellet Galini Suites på Airtours hemsida och tyckte att det verkar fräscht, men hur är läget på hotellet :confused:?
Ligger det inte lite off :confused:?

Hur är detta hotell jämfört med Poseidon i Apollos program :confused:?
bye_bye

Ia
2007-12-19, 11:26
Dere må regne med en svett tur "hjem" til hotellet da jeg antar at det er ganske bratt opp dit fra hovedveien...
Ellers så ser det jo fint ut..., Datteren min og to venninner skal bo på Rene, det ligger også litt bratt til ovenfor hovedveien, mens gallini tror jeg ligger ennå litt lengre unna veien og litt lengre ut fra sentrum, men i samme området....
Disse 18-åringene ser på den bakken som nødvendig trim i ferien, men jeg ser for meg at de kommer til å bli ganske lei etter 14 dager.., iallefall om det blir mange sene kvelder..litt pådugget.. ;)

Ia

Virre
2008-03-13, 05:55
Om du menar Galini som ligger i Megali Ammos så är detta verkligen ett hotell att rekomendera!
Vi bodde där förra året och det är rent, har pool, poolbar och otroligt trevlig personal! (speciellt barpersonalen) Ingen lyx, men verkligen prisvärt! Ta er en extra minut att prata med barpersonalen...de är helt ljuvliga! Och..gå på deras grekiska afton...riktigt kul!
Det ligger perfekt, dvs ngt utanför stan och inte "inne i turistsmeten". Tar dock inte mer än 10 min att gå till stranden och kanske 15-20 min till stan...Perfekt!
Man glömmer liksom inte det stället...
Kommer att återvända inom kort!

skrutt
2008-03-15, 22:39
Ang_elxVad jag kan utläsa är Hotel Gallini och Gallini Suites inte samma hotell...
Det ligger förmodligen väldigt nära varandra eftersom man utnytjar recept. på hotell Gallini.
Jag har bott på Hotell Gallini och jag tycker inte det ligger "off"...det tar högst tio min till stranden och kanske 15-20 min till Skiathos stad.Skönt att få en promenad efter all god mat o dryck!!!???
Hoppas ni får en bra Skiathosresa vad ni än väljer för hotell_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana

Klick
2008-03-16, 13:07
[quote=skrutt;120512]Ang_elxVad jag kan utläsa är Hotel Gallini och Gallini Suites inte samma hotell...

Jag har precis kollat för att vara på säkra sidan... Hotell Galini och Galini suites är inte samma hotell. Jag har faktiskt bott på hotell Galini i Meg Ammos och jag tror att Galini suites är "systerhotell"

Hur det än är och vilka du än åker med så kommer du få en superbra_B-anana semester där nere... Jag åker själv till Skiathos d 11 augusti...bye_bye