handdator

Visa fullständig version : Hitta mobilnr


Delfi
2006-01-10, 13:30
Hej!
Är det någon som vet hur man ska göra för att söka efter grekiska mobiltelefonnummer på nätet? Det vill säga, jag har ett mobilnummer som jag vill ta reda på vem det tillhör. Finns det nån hemsida där man kan söka? Har provat med grecian.net men det verkar inte funka med mobilnummer.
Någon som vet?
Tacksam för svar! :)
//AK

Frappe
2006-01-10, 13:48
Hej!
Är det någon som vet hur man ska göra för att söka efter grekiska mobiltelefonnummer på nätet? Det vill säga, jag har ett mobilnummer som jag vill ta reda på vem det tillhör. Finns det nån hemsida där man kan söka? Har provat med grecian.net men det verkar inte funka med mobilnummer.
Någon som vet?
Tacksam för svar! :)
//AK

Via nätet vet jag inte men du kan alltid ringa 118119 vilket jag just gjort för egen del!

Camilla

Delfi
2006-01-10, 14:06
Tack för tipset! Har just ringt men de kunde tyvärr inte hjälpa mig (inte heller efter att ha pratat med grekisk telefonist), verkar som om det är si och så med listningen av mobilabonnenter... suck...
men tack iallafall!
:)
//AK

Frappe
2006-01-10, 14:13
Tack för tipset! Har just ringt men de kunde tyvärr inte hjälpa mig (inte heller efter att ha pratat med grekisk telefonist), verkar som om det är si och så med listningen av mobilabonnenter... suck...
men tack iallafall!
:)
//AK

Det kan ju vara så att det är ett kontant kort som ju då inte är registrerat!!

Camilla

Delfi
2006-01-10, 14:29
Ja, så klart! Det tänkte jag inte på...
Inte så mycket att göra då - annat än att ringa numret!
Hmmm.
//AK