handdator

Visa fullständig version : Studio Anna eller The Big Blue, vilket boende är bäst


levag
2011-06-17, 08:56
Har fått positiva svar från både Studio Anna och The Big Blue. Vilket boende ska jag välja? Var är det bäst?

Netwolf
2011-06-17, 22:50
Har fått positiva svar från både Studio Anna och The Big Blue. Vilket boende ska jag välja? Var är det bäst?

Har aldrig bott på Studio Anna, men väl på Big Blue. Fin utsikt, men vi hamnade på den orenoverade delen. Ok, men slitet. Jag antar dock att de helrenoverat nu. Vi var där 09.

/Wolfen

inkfish
2011-06-17, 23:03
Har heller aldrig bott på Anna men efter vad jag ser på deras sajt så har du säkrare utsiktsläge på The Big blue, där alla rum vetter mot framsidan (väl?) och ligger väldigt högt.

Jag har också bott orenoverat på Big blue men numera ska alla rummen vara klara. Det ser också väldigt fräscht ut på deras sajt.

Siri A
2011-06-18, 15:10
Studio Anna möter aldrig upp i hamnen, oavsett vad de lovat. Kan vara bra att veta. Högst upp i huset finns en studio med stooor takterass. Har inte bott där själv men har bekanta som inte varit nöjda. Trasig AC och mögeldoft på deras rum...

Susie
2011-06-19, 22:05
Jeg talte med to forskellige tyske ægtepar for 3 uger siden, der begge boede på Studio Anna. De var tilfredse med at bo der og glade for deres udsigt og nævnte ikke noget om "trasig AC och mögeldoft".

P o N
2011-06-25, 15:14
Hej, bodde på Big Blue denna vecka, och det var lika underbart som förra gången ( 3 år sedan). Allt är renoverat... hälsn Peter

Annwi
2011-06-26, 19:59
Hej! Jag har bott på både Big blue och på Anna. Vi var mest nöjda med Anna, mest beroende på att vi fick studio med superläge. Rent och snyggt, fungerande AC, myggnät för fönstret, fantastisk utsikt mm. Men alla rum ligger inte lika bra, det finns två olika byggnader. Anna har också en stor trädgård där man kan sitta i skuggan och läsa eller äta frukost och samtidigt känna doften av rosor!
När vi bodde på Big blue fanns det inga renoverade studios lediga men nu lär alla vara renoverade så jag tror att det blir toppen att bo där. På Big blue gäller också att man får rätt rum, några har nästan ingen utsikt och liten uteplats som "alla" går förbi. För övrigt var ägaren till Big blue otroligt trevlig.

Vilken pension ni än väljer gäller det att ni får "rätt" rum. Hittills har det varit svårare att få bra rum på Big blue för det är mer uppbokat där än på Anna.

Anne