handdator

Visa fullständig version : Janne, du hadde helt rett!!


Ia
2011-06-16, 20:15
Jeg koser meg på Ikaria og i går var jeg og spiste Anna sin mosaka på Annas fishtaverna i Nas.... du hadde helt rett, det er den beste mosakaen jeg ever har smakt! Naboene på naboboret snudde seg da jeg henført sukket tungt etter første munnfull :D
Nesten så jeg vurderer å gå 3,5 km.(7 t/r) en gang til for å bestille en gang til før jeg reiser.
Ellers er det lite turister her ennå og Glaros reisebyrå er ikke åpent... og heller ikke gyrosstellet...til min fortvilese snyft_drop
Skal nyyte de siste dagene!

Ia_B-anana

Netwolf
2011-06-17, 22:44
Å, Annas moussaka. Jag drömmer fortfarande om den. Annas taverna är den starkaste orsaken är åter besöka Ikaria. En av övärldens bästa tavernor, helt klart! Hälsa henne från mig, om du besöker henne igen.

/Netwolf

Ia
2011-06-18, 20:20
og hvem hilser jeg fra da... ikke netwolf vil jeg tro :D

Prøvde forresten mosakaen hos Atsachas i dag og den var veldig god den også... og enormt stor. Maten her nede har vært sorgen, helt til jeg spiste hos Atsachas i går... herlig mat og stopre porsjoner, spiser nok der resten av ferien.
Eller så pusses det og males her nede, i siste liten til storinnrykk av sommergjester.
Takk for tipset om Cavos forresten, havnet her og passet meg supert, angrer ikke på det valget...har allerede utsatt avreisen min med tre dagerflabb_flab