handdator

Visa fullständig version : Saronis hotell på Agistri


evamaggan
2011-06-06, 21:20
Jag har precis bokat rum på Saronis hotel på Agistri. Känner någon igen detta hotell och kanske någon som bott där? Skulle bli tacksam för lite information om hotellet. Ligger det centralt i Skala? På kartan hos www.booking.com (http://www.booking.com) är hotellet placerat "på landet".

Hälsn EvaMaggan som ska befinna sig i Grekland om 10 dagar

Assar
2011-06-06, 21:54
Vi bodde två nätter på Saronis ifjol. Ett bra hotel, vårt rum var mot havet och kyrkan i Skala. Jag bokade också via Booking.com och deras karta är helt fel. Enligt dem ligger hotellet på västsidan om Milochorio.

Tips, om färjan lägger till i Milos, gå av direkt o ta bussen till Skala som enbart går när båten kommer. Det missade vi och fick ta tax till Skala.

Saronis ligger i Skala mittemot kyrkan och där finns också en busshållsplats.

Som parentes kan jag säga att jag 2009 bokade ett hotel på Kefallonia utanför Lassi som Booking hade helt felplacerat. Utan lokalbefolkningen hade jag aldrig hittat dit.

Gå in på Saronis hemsida ser ni exakt var det ligger.

evamaggan
2011-06-07, 20:26
Tack för beskedet om Saronis Hotel. Det låter bra. Nu kan vi luta oss tillbaka och snart börja packa_B-anana : Kalispera, från Evamaggan

ediit94
2011-06-08, 18:45
har aldrig bott där, men har ätit många goda middagar på deras restaurang. så många att ägaren nu vet vad jag vill ha redan innan jag beställt... ha det så trevligt på Agistri!