Visa fullständig version : Fotokurs
Hej
Jag skulle gärna vilja gå en intensivkurs i foto. Jag hade anmält mig till en veckolång kurs i sommar, men den blev inställd. Finns det någon som vet om det finns fotokurser någonstans i Grekland i tex september. Jag är inte helt nybörjare, men behöver ändå mycket hjälp och tips
Christina
Tror att jag sett reklam för det på Naxos.
Eva
Jag vet inte om det var samma som jag hittade. Den var på Naxos i september, men det var inte en ren fotokurs utan den innehöll en del annat. Eftersom min arbetsgivare skall betala måste den vara helt inriktad på foto.
Kolla på Folegandros hemsidor. Jag vet att det dä under årens lopp har anordnats både akvarell, matlagningskurser etc. De är väldigt kreativa på den ön men kanske utbudet är större på våren än på hösten.
Eva
Hej!
Var själv intresserad av fotokurs på just folegandros.dk, men i år är den kursen bortagen så nu får jag hålla ögona öppna på nya förslag kanske från er!
Mvh Rolf.
Admirala
2011-06-06, 10:44
Sjekk på greekislandphotography.com ;)
Fysimera
2011-06-07, 19:42
Jag har en bekant som kommer ner till Kreta i Höst som är en mycket erfaren fotograf med erfarenhet även på utbildning.
Vi har pratat om att han håller kurser och gemensamt göra fotosafarin.
Kul att intresset finns
Olle
Eller testa att fråga på ett fotoforum. T.ex. http://www.fotosidan.se/
IngegerdN
2011-07-07, 02:22
Jag har en bekant som kommer ner till Kreta i Höst som är en mycket erfaren fotograf med erfarenhet även på utbildning.
Vi har pratat om att han håller kurser och gemensamt göra fotosafarin.
Kul att intresset finns
Olle
Låter intressant. När i höst skulle detta i så fall vara aktuellt?
Ingegerd
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.