handdator

Visa fullständig version : Supermarket


Charleston
2011-05-19, 14:26
Nån som vet om det finns nån (livsmedels)affär modell större på Sifnos? T.ex. i Apollonia eller nån av de kringliggande byarna däruppe?

inkfish
2011-05-19, 14:43
Jajamen. Jag kan bara inte förklara var. Men det är i utkanten av Apollonia, TROR det var precis när jag kom från Faroshållet. Man gör bara en liten avstickare vid en lite större parkering, tror det brukade stå varubilar utanför, det var det som gjorde att jag hittade dit. Minst en ordentlig affär, kanske två, finns där.

Om du kommer från det hållet och håller utkik efter varubilar/lastbilar, kanske colabackar osv - så hittar du det. Ligger längs en liten raka på vänster hand när man kommer från Faros.

Charleston
2011-05-19, 15:27
Mange takk! Efter en sån föredömligt detaljerad beskrivning ska jag ska nog hitta. Hoppas jag...

lina
2011-05-26, 16:20
Ja, det finns en större affär i Kata Vathi! Precis som inkfish säger, så ligger den "över" Apollonia, vid väderkvarnarna! Om du kommer från Faros så ligger affären på vänstersidan precis när vägen svänger ner mot Apollonia, men kan vara lite svår att se från vägen!

Charleston
2011-05-26, 17:15
Tack, Lina. Nu borde jag definitivt hitta den.