handdator

Visa fullständig version : Ett tips-Reportage om Karpathos 7 jan


eva_bbe
2006-01-06, 23:06
Såg just reklam om att det i Aftonbladets resebilaga i morgon, 7 januari, kommer att finnas ett reportage om Karpathos - "Förälskad i Karpathos".
Kan det vara Janne Eklund som skrivit det? (vem som skrivit framgår inte i reklamen.
Eva B

Mikke
2006-01-07, 00:02
Såg just reklam om att det i Aftonbladets resebilaga i morgon, 7 januari, kommer att finnas ett reportage om Karpathos - "Förälskad i Karpathos".
Kan det vara Janne Eklund som skrivit det? (vem som skrivit framgår inte i reklamen.
Eva B
...hehe....kan de va ja?? Närå....bara skoja..:D..
Men det kan mycket väl vara vår egen Janne...... Kanske skriver han under pseudonym?? Vi får väl drulla ner till macken å fixa en blaska imorrn då....å kolla varom skriver, omde e ok eller ren panegyrik...:D
Takk för tipset!!
Mikke

Arne
2006-01-07, 13:22
Jodå!!! Det är janne och Camilla som har erhållit två helsidor att sjunga Karpathos lovsång!!!

Välskrivet, intresseväckande, samt som alltid faktaspäckat reportage!!! Lägg därtill läckra bilder.

Månne Karpathos nu i havet sjunka ned när så många grekturistande nordbor skola denna ö besöka i sommar.

Arne

Ia
2006-01-07, 17:04
Finnes repotasjen og se på internettutgaven av Aftonbladet tro...?
Jeg vil også lese :o

Jeg som reiser for første gang til Karpatos 3/8-06 flabb_flab

Ia

Arne
2006-01-07, 18:45
Kommer i inkorgen!!!

Arne

Lisbeth K
2006-01-07, 20:47
Visst är det roligt att Karpathos får den publicitet som ön är värd ...men jag håller med dej Arne, kanske sjunker ön nu!!!!!!!!!:confused:
Jag önskar och hoppas att Karpathos förblir den underbara Ö som Karpathos är, men att man vårdar den med ömhet och kärlek så att den INTE växer för fort!
Jag kan läääääääängtar så det ibland värker i mitt hjärta när jag tänker på Karpathos.....det känns långt till september:cool:

Nora
2006-01-07, 21:50
Nei, huff, vi vil ha Karpathos som det er, så vi får håpe det ikke blir helt turistifisert der...:cool: Bare det fortsatt blir mulig å få tak i flybilletter. Men nå bygger de jo så kjempestor flyplass der at de nok kan ta imot noen extra fly. Jeg også lengter sånn tilbake!snyft_drop Juni virker lenge til, syns jeg. Også jeg som syns det er så deilig med lite folk og styr, har greid å bestille tur akkurat når det skal være worldcup i speedsurfing.:p

Kalimera
2006-01-09, 10:46
Finnes repotasjen og se på internettutgaven av Aftonbladet tro...?
Det kommer säkert, de brukar lägga ut alla reportage på webben. Och kanske blir det då hela reportaget, det som var med i tidningen var en förkortad variant på det ursprungliga reportaget, det framgick inte riktigt varför vi föll för Karpathos.

Gita
2006-01-09, 11:05
Det kommer säkert, de brukar lägga ut alla reportage på webben. Och kanske blir det då hela reportaget, det som var med i tidningen var en förkortad variant på det ursprungliga reportaget, det framgick inte rikigt varför vi föll för Karpathos.

Är det möjligt för dig att publicera hela artikeln på Kalimeras sidor, eller är det förbjudet?

Gita

Kalimera
2006-01-09, 11:12
Är det möjligt för dig att publicera hela artikeln på Kalimeras sidor, eller är det förbjudet? GitaTror inte det vore en bra idé. Men sidan om Karpathos ska ju skrivas om i vinter och då kommer mer information. :)

Gita
2006-01-09, 11:17
Ja, då får vi väl vänta på det... ;)

Gita

inkfish
2006-01-09, 11:23
Jag tyckte reportaget var utmärkt. Men det märktes väldigt väl att det var hårt nedstruket.

Mikke
2006-01-09, 23:14
...ja missade det...:(
Mikke
...men ja hittat strax efteråt på AB:s hemsida, och som Inkfish skriver, det är håårt redigerat...:D