handdator

Visa fullständig version : Katina Studios?


Stefulainen
2006-01-06, 15:15
Den lokala resebyrån ordnar tydligen resor till Myrties, Kalymnos. Det enda boendealternativet de har är Katina Studios. Är det någon som har erfarenheter av den studion? OK ställe?

Är Kalymnos värt ett besök? :)

PO
2006-01-06, 16:09
Är Kalymnos värt ett besök? :)

Absolut!

http://www.kallekung.nu/po/copper/albums/Kalymnos%202004/normal_P9181596b.jpg

Utsikt mot Telendos från Taverna "Smugglers" i Myrties.

//PO

pew
2006-01-06, 22:15
Den lokala resebyrån ordnar tydligen resor till Myrties, Kalymnos. Det enda boendealternativet de har är Katina Studios. Är det någon som har erfarenheter av den studion? OK ställe?

Är Kalymnos värt ett besök? :)

Varning ! Kalymnos är vanebildande


Pew

Hjalta99
2006-01-06, 23:22
Är Kalymnos värt ett besök? :)[/quote]

Absolut! :D Det har tidigare sagts att Kalymnos är farligt vanebildande och det håller jag med om till 100 procent!

Har varit på Kalymnos åtta ggr nu och längtar tillbaka varje gång jag kommer hem.
Har bott på olika hotell nästan varje gång och Katina var ett trevligt ställe. Inte så stora rum men helt ok och balkongen räckte gott och väl till. Katina rekommenderar jag gärna.

Hoppas ni får en trevlig resa till "min plats på jorden"! :)

Eva

Stefulainen
2006-01-08, 10:17
Ligger Katina inne i staden/samhället eller mer utanför? Antar att det fanns/finns kokmöjligheter i rummen? :-)

Rasmus
2006-01-08, 10:23
Ligger Katina inne i staden/samhället eller mer utanför? Antar att det fanns/finns kokmöjligheter i rummen? :-)

Katina ligger mycket centralt i Myrties. Cirka 10 meter till stranden, 5 meter till Smugglers, 10 meter till Nefeli (med övärldens bästa drinkar) och cirka 100 meter till taxi/busstorget vid Babis. Kokmöjligheter och kyl har alltid funnits när vi bott där.

R :)