Visa fullständig version : Då var det bokat!!
Joppan här!
Har hittat superbilliga stolar i går till mitt älskade Kreta, så det blir väl Georgioupolis då Ang_elx vilken skräll va?! Åker den 11 juni, jippie! Nu är det bara och fixa boendet! LÄNGTAR _B-anana
Athanasia
2011-05-15, 13:49
Härligt Joppan!Vi drar till Reth 28 maj 3 veckor,,,får se om vi kommer på nåt sätt att träffas,:)
IngegerdN
2011-05-16, 01:01
Underbart! Jag åker till Reth på fredag den 21 maj (för 3:e gången detta år:D) och blir där i 3 veckor! Kanske vi ses någonstans??
/Ingegerd
Joppan här!
Har hittat superbilliga stolar i går till mitt älskade Kreta, så det blir väl Georgioupolis då Ang_elx vilken skräll va?! Åker den 11 juni, jippie! Nu är det bara och fixa boendet! LÄNGTAR _B-anana
Härligt! Får man fråga var du hittade dem? Har kompisar som letar stolar. Vi åker till Geo den 18 juni. Längtar ihjäl mig, här uppe i norr har vi 5 grader varmt idag. Brrr...
Hej!
Det var en enkelresa ner med Apollo, och sedan hittade vi jättebilligt med Fritidsresor hem! Men dom var slut nu såg jag, alla högg väl dessa billiga hemresor, för ibland så är det billigare att boka 2 enkelresor, har varit med om det förut. Det är ju bara 3 v kvar, måste fixa nytt pass insåg jag i går, kändes lite besvärligt men vad gör man. Tänk att man snart sitter på en liten mysig taverna och tar en gyros och en kall Mythos till lunch!
Fysimera
2011-05-17, 07:27
Här finns billiga flyg
http://www.langley.eu/sv/boka-resa/sista-minuten/
såg flyg t/r 995 för en vecka
Olle
sjöborren
2011-05-17, 11:55
Och här sitter jag och väntar... på att det ska dyka upp någon passande sista-minuten-resa. Passande betyder den 28:e eller 29:e maj.:D För första gången ska jag ha is i magen... massor av is...:cool::cool: Det har funnits sååå många billiga resor men väninnan kan endast resa dessa dagar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller...
Lilla sjöborren: som nu jagar både resa och SNIGLAR! :eek:
Hej !
Boendet fixat, billigt det med! Har bott där förut, bra läge mitt i byn, fick faktiskt samma lägenhet som sist men.....den jag önskade var uthyrd just då, men men det blir bra ändå, man kommer "hem" igen! Gud vad tiden går sakta helt plötsligt :(
pollebosse
2011-05-21, 17:01
Underbart att läsa dina rader.
Tiden att vänta är grym!
Lyckan att vara på plats är gudomlig.
Visst är det härligt.
Bästa hälsningar!
Hej!
Nu gör det inte så mycket (hoppas jag) att det är 2,5 v kvar för då kanske askmolnet har blåst lååångt bort eller så hinner denna vulkan vakna till igen lagomt till avgång snyft_drop Nu håller vi alla tummar att det är över så alla kommer hem som planerat och att vi som har det kvar kommer oss iväg!
ja verkar ordna sig...tur det sonen ska till Bulgarien på lördag..
(katarina
Hej Emy!
Det verkar så, men man vet aldrig, törs inte ropa hej än, den kanske tvärilsknar till igen och börjar om! Håller tummarna att den blev trött och somnade igen!
Joppan här!
Behöver jag säga att G-poli var lika trevligt som vanligt !!!
Hemresan blev en liten upplevelse, försening nästan 11 tim! Vi åkte ut till flyget och där fick vi besked, att vi var försenade till att börja med till 19.00, blev skjutsade till ett 4 * hotell i Agio Apostoli där vi fick vara hela dagen, då man fick ju ytterligare en extradag men full service, mat osv. MEN jag hade ju hellre stannat i byn i lugn och ro. Vi lyftade 00.35 på natten! När man har flygstol med denna researrangör så får man inte samma info som det andra får som har charter fick jag upplysning om DÅ! Lite dåligt kan jag tycka, man har ju ändå köpt en flygbiljett av dom oavsett jag bor på "deras" hotell eller inte!? Nåja, det gick ingen nöd på oss men tänk stackarna som satt på Arlanda i 12 tim och fick inte åka ner!!
Joppan som redan längtar "hem" igen! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.