handdator

Visa fullständig version : Hotell i Eigali


Bett
2011-04-28, 08:53
Hej,

Jag undrar om någon bott på hotell Yperia i Eigali och vad ni tycker? Vi vill gärna ha ett hotell med pool (barnens önskan) och av de jag kan hitta verkar detta bra till ett pris av 95 EUR för fyra personer inkl frukost.

Tacksam för åsikter och tips om alternativ!

/Bett

minda
2011-05-03, 22:59
Har faktiskt bokat rum för familjen där i början av juli. Tycker iof sig att det är aningen dyrt men hotellet ser kanontrevligt ut och med frukost och låg eurokurs så. Vi var på Amorgos i fjol och bodde då i Aegiali på pension Katerina som ligger en bit ovanför. Enklare standard och billigare men vi gick förbi Yperia flera gånger och tyckte då att det såg jättemysigt ut. Så nu provar vi år och får se.

hasa
2011-05-04, 17:11
Fint men mycket dyrt. Minst halva priset med motsvarande standard på rummet men utan frukost och pool.

Jag var där förra sommaren och letade rum men priset var för högt även på plats. Tror nog att ni kommer att trivas.

Lycka till!

Glaros
2011-05-12, 00:00
Hej!
Vi bodde där för 2 år sedan i juni. Vi betalade då 50euro för ett av de billigare rummen inkl. frukost. Rummet var ändå stort och fräscht med utsikt mot poolen. Mamman lagade en mycket fin frukost som avnjöts vid poolen varje morgon! De var väldigt måna om att vi skulle trivas var mycket trevliga.
Kan varmt rekomenderas.
Thomas o Lotta