handdator

Visa fullständig version : Kolitsana View Hotel


Lamaya
2011-04-25, 19:19
Hej!
Jag och min man kommer att åka till Ios den 28/6 och ev. stanna i fem dagar/nätter. Jag har mailat till Elizabeth och Michalis på "Kolitsana View Hotel" men mailet blir tillbakaskickat. när jag googlar på hotellet får jag upp "expedia" men ingen träff på hotellet. Är det någon som vet om hotellet finns och hur jag iså fall kan nå det.

Kalimera
2011-04-26, 08:47
Är det någon som vet om hotellet finns och hur jag iså fall kan nå det.Det finns. Prova att ringa: +30 22860-91061

pappak
2011-05-03, 14:59
Elisabeths e-postdomän kolitsani-view.gr har slutat att fungera. Prova att ringa. Det kan gå rätt många signaler innan dom svarar men ge inte upp.

/ Kenneth (är på Kolitsani View varje sommar, kommer ner den 25/6)

Lamaya
2011-05-03, 21:41
Elisabeths e-postdomän kolitsani-view.gr har slutat att fungera. Prova att ringa. Det kan gå rätt många signaler innan dom svarar men ge inte upp.

/ Kenneth (är på Kolitsani View varje sommar, kommer ner den 25/6)

Tack för svaret!
Jag ska försöka ringa. Kan Du på ett ungefär ge mig en uppfattning om hur mycket ett dubbelrum kan kosta?
bye_bye

/Lena

Mikkel
2011-05-04, 08:43
Hei.

Vi har bodd hos Elisabeth og Michael de siste åtte årene, og reiser alltid i juni. Da har vi betalt fra 30 til 35 euro. Jeg anbefaler rom nr. 17 som er "vårt". Dette året kan vi dessverre ikke reise pgr av sykdom, men hils så mye fra Åse & Olav!!_B-ananaOg ha en fin tur!bye_bye

Lamaya
2011-05-04, 17:59
Hei.

Vi har bodd hos Elisabeth og Michael de siste åtte årene, og reiser alltid i juni. Da har vi betalt fra 30 til 35 euro. Jeg anbefaler rom nr. 17 som er "vårt". Dette året kan vi dessverre ikke reise pgr av sykdom, men hils så mye fra Åse & Olav!!_B-ananaOg ha en fin tur!bye_bye

Hej!
Tackar för upplysningarna. Det var tråkigt att Ni inte kan resa dit denna sommar.
Jag ska ringa och försöka boka ett rum och hälsa från Er. :)

Jag ser fram emot att återvända till Ios

Lamaya
2011-05-06, 15:35
Åse och Olav!
Jag har ringt och pratat med Elizabeth, och bokat rum.
Hon hälsade så gott till Er och hon hoppades att Ni kommer tillbaka så fort Ni har möjlighet. Hon sade på eget initiativ, att hon skulle reservera Ert rum nr 17 till oss:)

varma hälsningar Lena & Ric bye_bye

Mikkel
2011-07-18, 06:30
Så ble det tur på oss allikevel. Kjekt å treffe dere på Kolitsani Lena!klapp_klapVi var så heldige at vi fikk være med å feire 30års jubileum der. En fantasisk kveld med masse god mat og drikke! Det var Clas i baren og ikke ogforglemme sympatiske Jøran. Scott med sin sjarm og hele familien Tangen - 15stk - tre generasoner.
En kveld vi vil minnes med glede.

KR
2011-07-18, 19:09
Tur att ni kom fram och fick rummet bokat. Det är ett väldigt fint ställer med trevliga människor som driver det. Claes i baren är också en glädjespridare. Fråga om han kan immitera Ego Boy så får er ett gott skratt.
//
KR