handdator

Visa fullständig version : Kefalonia tillbaka på charterkartan


Kalimera
2006-01-05, 10:54
Airtours börjar i år med charterresor (från Arlanda) till Kefalonia. Man bor i Lassi eller Argostoli. Kul tycker jag. Ännu roligare är att de även säljer flygstolar direkt till Kefalonia. Kanske blir det en tur till joniska öarna i år?

PO
2006-01-05, 11:54
Kanske blir det en tur till joniska öarna i år?

Inte en dag för tidigt! :D

//PO

Kalimera
2006-01-05, 12:43
Inte en dag för tidigt!
Jag har faktiskt varit i joniska övärlden - Korfu och Paxos. Men Kefalonia är ännu outforskat och dit vill jag väldigt gärna. Och till Ithaka. Inga planer i år än så länge. Kanske blir det Kefalonia. Får läsa om Kapten Corellis Mandolin så kanske jag kommer iväg fortare. :)

PO
2006-01-05, 12:54
Vi har övertygat barnen om det hälsosamma i att följa med en vecka till Lefkas i slutet av september, en lagom kombination av vacker natur och lite badleksaker. Bokade igår.

//PO

Panakakis
2006-01-10, 05:21
Airtours börjar i år med charterresor (från Arlanda) till Kefalonia. Man bor i Lassi eller Argostoli. Kul tycker jag. Ännu roligare är att de även säljer flygstolar direkt till Kefalonia. Kanske blir det en tur till joniska öarna i år?

Hej Janne! Det blev som ryktet hördes på Kefalonia under 2005 att nya resor till min och fleras älskade ö. Jag kommer att åka till Kefalonia troligtvis senare i höst under september och nu blir det mycket enklare. Höstens resa blir min 14 till Kefalonia. Du är välkommen dit Janne.bye_bye

Hälsningar PANAKAKIS

Grek_ságapo
2006-02-16, 09:50
Joniska öarna e fiina ! Kalimera: Du borde åka dit...klapp_klap

martinifk
2006-02-20, 19:35
Vad roligt för Kefalonia är en mycket fin ö på alla vis!
Har varit där en gång och vill dit igen!
Kan helt klart rek. Kefalonia!;)


MartinIFK