handdator

Visa fullständig version : Hur är frukosten på Likithos på Korfu?


josefin1982
2011-04-19, 19:18
Hej!
Ja som frågan lyder, är det nån som varit på det hotellet som kan berätta hur frukosten är? Vi är 4 st vuxna och ett barn på 1,5 år som ska dit i augusti och jag vet inte om vi ska lägga till frukost till vår bokning. Ibland är ju frukosten i Grekland inte mycket att hurra för och då kan man kanske köpa bättre frukost själv ifall det tex bara skulle va rostmackor och marmelad som ingår i priset. Nån som vet?
Och hur är orten med tanke på restauranger osv? Finns det mycket att välja på och är de bra?

Och förresten, nån som har adressen till Likithos hemsida? Har letat men inte hittat den.

Vi längtar!!

Tack på förhand.

mrwalker
2011-04-19, 19:32
Dette er Ag. Georgios (sør) eller hva? Restaurantene her finner jeg lite innbydende. Jeg spiste der allikevel en gang, og er glad jeg overlevde. Drikke derimot går bra...

sajjo
2011-06-08, 16:11
Har precis kommit hem från Likithos som var ett litet och väldigt mysigt hotell, med trevlig personal. Verkligen perfekt för småbarnsfamiljer. Tyvärr åt jag inte frukosten på hotellet, men om ni vill kan ni kika in den när ni är på plats och betala för den då om ni tycker att den verkar bra. Kostade 35 euro för en vecka, eller 6,50 om ni bara vill ha det nån dag.

Finns inte jättemycket restauranger men gott och väl så man kan äta på olika ställen varje dag under en vecka. Hotellet har otroligt god mat, men alla restauranger vi provade hade mycket bra mat.

Hoppas ni får roligt! Själv längtar jag tillbaka..