Visa fullständig version : hockey
En djup suck drog genom huset för en stund sedan.
Sen kom ett vrål MODO gick vidare.....
Nektaria
2011-04-08, 21:49
En djup suck drog genom huset för en stund sedan.
Sen kom ett vrål MODO gick vidare.....
Ja, en ångermanlänning i förskingringen har också suckat ikväll klapp_klapklapp_klap
Lena
Och jag är glad att Tingsryd till slut klarade sig kvar i allsvenskan...
På Karlskronas bekostnad...
No offence, Janne. :cool:
_B-anana
Zzwen
Ja, grattis alla ni som håller på hockeylagen. :). Stjäl tråden lite.
För egen del så är jag hjärtligt glad att allsvenskan är igång igen. Även om blåvitt fick torsk direkt :(. Det vemodiga denna tiden på året är att engelska ligan snart är slut. I år är det extra nervöst, då chansen att vi åker ut är stor.
/Netwolf - och laget i mitt hjärta är självklart Wolves!
/Netwolf - och laget i mitt hjärta är självklart Wolves!
Naturligtvis :D :D
bye_bye
Z
Kalimera
2011-04-09, 17:12
No offence, Janne.Ok. :)
Men det var surt att de inte gick hela vägen. :o Nästa år hoppas jag på ombytta roller. flabb_flab
Märkligt! Jag tillhör en försvinnande minoritet som helt saknar intresse för allt vad idrott heter. Om jag ser en handbolls-fotbolls- eller ishckeymatch, då framstår det för mig som är det samma match man ser, om och om igen. När det så gäller handboll fattar jag ej varför man icke flyttar samman målen så att alla slipper springa fram och tillbaka.
Jag skulle likaså gärna se att förutom handbollsdmaren det även fanns en brottningsdmare på planen. Detta sett mt bakgrund av att spelarna ju tager rena brottningsgrepp på varandra...
Arne
Märkligt! Jag tillhör en försvinnande minoritet som helt saknar intresse för allt vad idrott heter.
Nja. Här är en till med totalt ointresse för att både utöva och titta på dessa fysiskt krävande aktiviter... Man blir ju trött bara av att titta på eländet! Fotboll: 22 man som jagar en boll? Ge dem var sin att leka med...!
Fast. Jag får erkänna att jag vid de fåtaliga tillfällen Sverige varit i final i OS eller VM i någon obskyr sport att jag faktiskt har tittat någon gång. Av någon märklig missriktad nationalism... Men det slår aldrig fel! Tittar jag förlorar Sverige...! Så jag borde förbjudas att titta över huvud taget! :eek:
Peter
Maria/Micke
2011-04-09, 21:41
_B-ananaspolpe in ,till slut skipas rätvisa Tingsryd är kvar där dom hör hemmaklapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.