handdator

Visa fullständig version : Hotell Vicky


Pian
2011-04-08, 07:25
Kalimera
Har nu bokat en resa till Plomari........hotell Vicky, är det någon som bott där?
Skriv gärna och berätta. Tack
Pia

Eva L
2011-04-08, 11:20
Jag har inte bott där utan vi bodde nere vid stranden på Acrogiali. Hotellet ligger inte i Plomari utan i Agios Isidoros som ligger 2-3 km utanför Plomari.

Stranden i Agios Isidoros är ganska fin och rätt mysig. Vi upplevde den som lugn och skön med lagom mycket turister.

Tänk på att ta med reflexer om du ska gå mellan Agios Isidoros och Plomari på kvällstid. Kan vara bra att ha även när man förflyttar sig efter vägen i Agios Isidoros. Kurvigt och rätt mycket busbilåkning när vi var där. Polisen hade fullt uppp med att hålla uppsikt över traktens ungdomar som ägande sig åt diverse olagligheter med sina bilar. De äldre i byn var ganska förgrymmade på buskörningen.

Eva

Pian
2011-04-08, 17:08
Tack Eva för ditt svar....jag hade nog inte läst så noga om att Hotellet inte låg i Plomari, var ju inte riktigt så vi tänkt oss, så jag avbokade och bokade om till Molyvos.
Hälsningar Pia

darleen
2011-06-07, 10:25
Agios Isidoros och Plomari hör ju ihop.. det är inte långt emellan byarna. Alla Apollos hotell ligger ju Agios Isidors och inte i Plomari.
Hoppas du besöker plomari nångång för det är riktigt värt ett besök! Mysig lite stad! Vattnet är renare på södra sidan än i Petra och Molivos! ;)