handdator

Visa fullständig version : Kalimera light


Inge
2005-12-16, 22:40
Nå går det til her. På min kontaktliste har jeg for MSN Messenger har jeg nu 9 kalimeror. Vi går julen med godt mot i møte. Abstinensen blir ikke så stor når Kalimera tar semester. Vi har plass til flere på MSN.

Goliat
2005-12-16, 22:59
Jag har bara 6 på min lista...


Göran

Mikke
2005-12-16, 23:02
...hm....MSN....hur gör man?
Mikke

Inge
2005-12-16, 23:11
...hm....MSN....hur gör man?
Mikke
Du søker på MSN på Google og ladder det ned på datorn, siden er det hjelpefunktion der

PO
2005-12-17, 10:23
Mikke har Makk, Mikke får mekka här (http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger)

//PO

Nora
2005-12-17, 10:41
Jeg har ganske mange på min liste nå!:) Men plutselig så kjente jeg ikke alle igjen, fordi det er andre navn enn her på Kalimera! Så jeg måtte inn på medlemslista og dobbeltsjekke. Det samme gjelder forsåvidt meg selv, på msn er jeg innlogget som Margrethe, og det er vel ikke alle som vet at jeg heter det.:o Så nå står det Nora i parentes.

Elisabet
2005-12-17, 11:01
Men plutselig så kjente jeg ikke alle igjen, fordi det er andre navn enn her på Kalimera! Vilken tur att jag inte är på din lista då, för jag byter namn på msn så gott som varje dag :rolleyes:
Ibland flera gånger om dagen Ang_elx

Elisabet har jag nog aldrig haft som msn-namn... men jag heter det! :)

Inge
2005-12-17, 11:09
Jeg har ganske mange på min liste nå!:) Men plutselig så kjente jeg ikke alle igjen, fordi det er andre navn enn her på Kalimera! Så jeg måtte inn på medlemslista og dobbeltsjekke. Det samme gjelder forsåvidt meg selv, på msn er jeg innlogget som Margrethe, og det er vel ikke alle som vet at jeg heter det.:o Så nå står det Nora i parentes.
Jeg kjører ikke inkognito!

Mikke
2005-12-17, 11:34
Mikke har Makk, Mikke får mekka här (http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger)

//PO

Takk, PO...de ska ja kolla....Just nu så doftar skinkan i ugnen, måste kolla om den e färdi snart.(drool,drool)...:D
Mikke

Frappe
2005-12-17, 16:38
Själv döpte jag mig till Frappe_4 ifall någon vill veta ;)

Camilla

pawik
2005-12-17, 18:40
Du søker på MSN på Google og ladder det ned på datorn, siden er det hjelpefunktion der
Kan du beskriva lite utförligare för en gammal gubbe!
Antingen här eller i min inbox. Skicka gärna kontaktlistan till min inbox.
Jobbar med unix och Sun maskiner så jag vet inte vad messenger är.

Om du är snäll och gör det kanske jag tar kontakt nästa gång jag är på Samos.


/pawik

Inge
2005-12-17, 19:02
Kan du beskriva lite utförligare för en gammal gubbe!
Antingen här eller i min inbox. Skicka gärna kontaktlistan till min inbox.
Jobbar med unix och Sun maskiner så jag vet inte vad messenger är.

Om du är snäll och gör det kanske jag tar kontakt nästa gång jag är på Samos.


/pawik
Sender et PM om litt

eva_bbe
2005-12-18, 20:44
En undran - städas alla inlägg bort i forumet under stängningen och "nollställs" eller går det och finna tips från år 2005 även nästa år?

xristina
2005-12-18, 21:18
Det kommer nok garantert til å finnes etter oppdateringen! Heldigvis!!! :)

karinafp
2005-12-18, 21:28
Nejdå, inte rensas tipsen bort! Man brukar kunna söka efter inlägg flera år tillbaka, lyckligtvis.

Men förhoppningsvis kommer - som Janne halvt om halvt har lovat - en del nygamla rubriker tillbaka, som den av många efterlängtade "Hejdå, nu åker vi"bye_bye där man kan skicka en hälsning alldeles innan man far iväg. och "Hej, nu är vi tillbaka", där man skriver ned sina spontana känslor när man precis har kommit hem till vardagen igen.

(Ja, Janne, jag VET att jag har sagt det här förut...;) )

Praeterea censeo... etc, etc...Ang_elx

för att inte tala om Gutta cavat lapidem...:D

Karin
på latinskt humör