handdator

Visa fullständig version : En varm känsla.


Birgitta63
2011-02-17, 11:50
Titta och njut.
Här har vi gått och fått uppleva vårt underbara Skopelos. De är som i går känns det som.:)

Birgitta


http://www.youtube.com/watch?v=78h1QE3srqY

Lissi
2011-02-17, 12:06
Ja där var SKOPELOS i ett nötskal....Det ÄR en vacker ö!!

Lissi - som varit där 2 ggr.

Karin S
2011-02-17, 21:32
Vilken nostalgitripp! Var på Skopelos i september och kommer absolut att återvända framöver. En av de bästa (kanske den allra bästa?) Greklandssemestrarna hittills. Längtar till årets Greklandsvecka! Ang_elx

RAN
2011-02-19, 13:02
Underbara bilder att vila ögonen på. Har varit på Skopelos två gånger o lika härligt var det båda gångerna. Skopelos stad så mysig o stränderna föll oss i smaken

RAN - som aldrig glömmer Skopelos goda ostpaj ;)

Birgitta63
2011-02-20, 14:52
Underbara bilder att vila ögonen på. Har varit på Skopelos två gånger o lika härligt var det båda gångerna. Skopelos stad så mysig o stränderna föll oss i smaken

RAN - som aldrig glömmer Skopelos goda ostpaj ;)
Ja visst var Skopelos paj i särklass.:)
Det verkar som många åker dit 2 gånger till Skopelos.Var åkte ni sen efter Skopelos då?

Var där 2009 med vår dotter och hoppas få uppleva underbara Skopelos med min man och vår son 2012.Längtan dit är dryg.
Birgitta

Alala
2011-02-20, 16:52
Javisst fick man Skopeloslängtan! Men varifrån kom snön? Nä, det har vi tillräckligt av här hemma. Ok, tydligen var det inte så långvarit. Grekland vill man faktiskt tillbaka till speciellt nu efter en så lång och kall vinter.
/ Anne bye_bye

Mysofix
2011-07-22, 19:11
Så fina bilder som jag helt missat. Det var verkligen fint på Skopelos. Tack för påminnelsen.

Klick
2011-07-22, 22:08
Åh vad vackra bilder... Nu längtar jag ner ännu mer... snart e det min tur - äntligensnyft_dropklapp_klap

Birgitta63
2011-07-28, 21:58
Åh vad vackra bilder... Nu längtar jag ner ännu mer... snart e det min tur - äntligensnyft_dropklapp_klap
Lyckans dig som drar ner till underbara Skopelos !
Önskar en helt underbar semester.

Var ska du bo samt ner reser du ?
Birgitta som ej kan resa bye_bye