handdator

Visa fullständig version : S.A.G.A.P.O.


Nora
2005-12-08, 22:38
Gikk inn på den offisielle eurosong-siden her igår, og der kunne man høre på alle de greske bidragene gjennom tidene! Og der kom jeg over bidraget S.A.G.A.P.O. fra 2001, tror jeg det var. Den sangen er så utrolig komisk!:D Jeg ler like mye hver gang jeg hører den, og husker godt de merkelige kostymene disse mennene var utstyrt med. Jeg har alltid lurt på, var dette bidraget seriøst ment, eller var det meningen at de skulle være komiske? De var veldig alvorlige da de sang, men... Ufrivillig komiske, kanskje?;)

xristina
2005-12-09, 07:44
Say the password - say SAGAPO! klapp_klap klapp_klap klapp_klap

De mente nok ikke å være morsomme, men alle grekerne lo av dem! Du skulle ha sett dem opptre i hele sølvdresser og med en koreografi til å snyft_drop av! Nei, det var tragiske greier... Antagelig Hellas' verste bidrag til Grand Prix noen gang!!!

finlandssvenska
2005-12-09, 09:07
Det är nog ett kapitel som grekerna själv vill glömma har jag förstått när jag diskuterat eurovision där :D

Nora
2005-12-10, 00:21
Say the password - say SAGAPO! klapp_klap klapp_klap klapp_klap

De mente nok ikke å være morsomme, men alle grekerne lo av dem! Du skulle ha sett dem opptre i hele sølvdresser og med en koreografi til å snyft_drop av! Nei, det var tragiske greier... Antagelig Hellas' verste bidrag til Grand Prix noen gang!!!

Men hvorfor sendte de dem da, hvis alle lo av dem? Skal rippe opp i den pinlige gp-historien neste sommer, tenker jeg! Det hender vi diskuterer Eurosong. Alltid moro, mange meninger.

xristina
2005-12-10, 17:33
Only the Gods know!!!

dimitris
2005-12-10, 17:51
Gikk inn på den offisielle eurosong-siden her igår, og der kunne man høre på alle de greske bidragene gjennom tidene! Og der kom jeg over bidraget S.A.G.A.P.O. fra 2001, tror jeg det var. Den sangen er så utrolig komisk!:D Jeg ler like mye hver gang jeg hører den, og husker godt de merkelige kostymene disse mennene var utstyrt med. Jeg har alltid lurt på, var dette bidraget seriøst ment, eller var det meningen at de skulle være komiske? De var veldig alvorlige da de sang, men... Ufrivillig komiske, kanskje?;)

Det var den löjligaste sången i Greklands historia !

Rakitzis, den som sjöng sången, har sågspån i huvudet.

Han är säker på att S.A.G.A.P.O. borde vinna !!!

Stackars Rakitzis..... rest in peace flabb_flab

dimitris

Riitta
2005-12-10, 18:56
Ltie söt var han i allafall:rolleyes: ;)

Riittabye_bye

Nora
2005-12-11, 19:00
Det var den löjligaste sången i Greklands historia !

Rakitzis, den som sjöng sången, har sågspån i huvudet.

Han är säker på att S.A.G.A.P.O. borde vinna !!!

Stackars Rakitzis..... rest in peace flabb_flab

dimitris

Ja, men ALLE grekere kunne vel ikke mene at den var den löjligaste, siden den kom til den internasjonale finalen?;) Den var ihvertfall til stor glede for oss andre, alltid moro med de som dummer seg litt ut..:D