handdator

Visa fullständig version : Aetos


Eva L
2005-12-07, 21:48
Läste om Aetos här på Kalimera igen och undrar om informationen är uppdaterad. I texten står att det var snart tre år sedan killarna startade upp sitt företag men företaget startades ju upp 2000 så fem år är mer korrekt. Förhoppningsvis är den andra informationen uppdaterad? Undrar även om någon har personlig erfarenhet av köp via företaget?

Eva

Lissi
2005-12-07, 22:35
Jag har skickat både förfrågning och lämnat intresseanmälan på e-postadressen som stod under 6 månaders tid eller mer , men inte fått något svar så det är nog ingen aktuell sida!

Lissi

Agda
2005-12-08, 13:20
Jag känner dem och jag vet inte vad de håller på med!Har hyrt av deras grekiskakompanjon (Kostas)första året vi bodde här.Jag vet att han har sitt kontor kvar.Har ni frågor ska jag försöka svara.

Agda

Kalimera
2005-12-08, 13:57
Jag skrev ett mejl till Gunnar på Aetos idag och fick svar direkt. Så försök att skriva igen. Sidan på Kalimera är inte uppdaterad, men verksamheten är igång som vanligt. Sidan ska uppdateras.

Agda
2005-12-08, 14:22
Jag skrev ett mejl till Gunnar på Aetos idag och fick svar direkt. Så försök att skriva igen. Sidan på Kalimera är inte uppdaterad, men verksamheten är igång som vanligt. Sidan ska uppdateras.

Konstigt att de svarar dig direkt! Jag vet rätt många som försökt att få kontakt med dem både via mail och telefon men ej fått svar.Skam den som ger sig!klapp_klap

Lissi
2005-12-08, 14:44
Vi ska ju ner i sommar och "reka" lite....Det ska bli spännande....

Blir det aktuellt med Aetos hjälp så försöker vi igen.

Eva L
2005-12-08, 16:10
Konstigt att de svarar dig direkt! Jag vet rätt många som försökt att få kontakt med dem både via mail och telefon men ej fått svar.Skam den som ger sig!klapp_klap

Jag har också pratat med folk som försökt få kontakt så det måste vara något problem med emailadressen för kunder vill de säkert ha.

Eva

Arne
2005-12-08, 18:53
Men så besynnerligt!!!

Jag avsände förfrågan angående tomt och hus på Peleponessos för något halvår sedan till Aetos.

Erhöll genast ett utomordentligt utförligt svar inkluderande alla de frågeställningar jag angivit!!!

Kantänka det blivit strul med epostadresser eller så!!! Janne Kalimera kan väl vid tillfälle kolla upp detta.

Det svar jag med vändande email erhöll var helt tillfyllest för envar som hus i Grekland inhandla önska...

Arne