handdator

Visa fullständig version : Santorini e-guide


Riitta
2011-01-24, 17:30
Fick ju välja en e-guide som pris på fototävlingen:) Då tog jag Santorini. Nu har jag läst genom den och blev mer nyfiken på ön:)
Vi var ju där 2 nätter och en dag förra sommaren på hemvägen från öluffen. Det var så väldigt varmt just då och lite tid, så vi hann och orkade inte se så mycket,men blev nyfikna på ön.
Det var många bilder som inte blev tagna:rolleyes::)

Kanske lyckas jag locka maken till Kalymnos i år också om jag lockar med Santorini också;)

Vi får se vad det blir, men guiden lockade till flera äventyr:)

Riittabye_bye

Yanna
2011-01-24, 18:02
Rita, Grattis till placeringen i fototävlingen, kul att du valde Santorinis E-guide. Santorini är en av mina favoriter, lägg in ett besök i Oia, världens vackraste lilla stad, enligt min mening!

Yanna

Riitta
2011-01-24, 18:06
Tack! Visst blir det Oia ifall vi kommer till ön. Allt är på planeringsstadiet ännu:)

Riittabye_bye

Yanna
2011-01-24, 18:14
Egentligen är en övernattning i Oia med utsikt över kratern ett måste, det är så mycket mer värt än bara boendet...man får liksom en lyckokänsla i kroppen över att stå och titta ut över kraterkanten från sin alldeles egen altan och hela havet breder ut sig framför en, ljuset, dofterna, lugnet, ron.
Det är oftast mycket dyrt, men man kan hitta alternativ för under tusenlappen också....för det är som ett kinderägg...boende, utsikt och lyckokänsla.

Yanna - som haft ett kinderägg i Oia o ser fram mot ett till i april! ;)

Kalimera
2011-01-25, 13:46
Nu har jag läst genom den och blev mer nyfiken på önJa, där finns mer att se och göra än vad man tror. :)