Visa fullständig version : Bokat!!!!
19 maj.. drar vi iväg ner till Rethymnon... _B-anana_B-anana
Vi har precis bokat resan ner dit. Så skönt det känns.. :D
Grattis Monica!! Tänk att du äntligen kommer iväg så som du har längtat! klapp_klap
Jag ser fram mot att få träffa dig då! :)
Yanna
Grattis till resan! Kom ner till Plakias så bjuder vi på mat! Är där mellan 15 - 29 maj och skulle gärna vilja träffa en som man tycks känna så här på Kalimera!flabb_flab
/Kerstinbye_bye
Nektaria
2011-01-23, 18:03
Vad härligt med din bokning!! Tänk vad bra vi har det som har möjlighet att dra iväg till våra respektive paradis i Grekland. Eller hur? Vi åker (som vanligt) till vårt paradis Georgioupoli 3 veckor i maj!! Oh vad jag längtar!!!bye_bye
Lena
Ingen mer som har tänkt sig till sydsidan så vi kan ha en liten träff?!flabb_flab
/Kerstin
Ingen mer som har tänkt sig till sydsidan så vi kan ha en liten träff?!flabb_flab
/Kerstin
Jo, då :cool:
Vi är på Kreta 12-26 maj, och ska billuffa på östra och södra delen av ön. Vi får väl se när/om det sammanfaller.
bye_byeAbi
Kalimera
2011-01-25, 12:53
Grattis Monica! klapp_klap
Även ett grattis från mig :) Härligt att höra, ha det så underbart.
//Maggan
Grattis! Jag är så glad att du kan åka till Grekland i år och jag önskar er båda en trevlig resa till Rethymnon.
//Enigma
Hej! Har inte varit inloggad här sedan 2007 märkte jag men det är roligt att titta in här igen! Jag och min familj bestående av man och två barn, 2 och 6, skall på bo Ibiscos garden mellan 26 maj- 1 juni. Ser fram emot att promenixa in till stan på kvällarna, tar gärna emot tips och träffar gärna andra som är på plats! /Mikaela
litentuva
2011-03-05, 13:53
Grattis, bokade själv igår! 7/7 bär det av till rethymno:)
19 maj.. drar vi iväg ner till Rethymnon... _B-anana_B-anana
Vi har precis bokat resan ner dit. Så skönt det känns.. :D
Japp och tacka att det finns pengar till det. Jag står för "fiolerna" men det är det värt...:p
Jag själv behöver koppla av...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.