Visa fullständig version : Konsert med Parios och Gonidis
karinafp
2011-01-05, 21:41
Har just hittat ett Youtubeklipp från konserten vi var på!flabb_flab Titta och njut...
http://www.youtube.com/watch?v=zFBH_RrSjZ4&feature=related
Karin
som alltid längtar ner
Ja den konserten hade man gärna varit på.....men OJ så gammal Parios blivit på dessa 5 år sen jag såg honom på Iera Odos 2005.....fast det har ju jag me´:D
Jag har ikväll lyssnat på hans senaste CD, samt sett en konsert- DVD med Mitropanis från Herodes Atticus. Så har jag en trippelCD med Eleni Karaindrou att njuta av samt en dubbleCD med Giorgios Dalaras live frå Herodes Atticus....och så en CD med grekiska julsånger (kul).....Allt anlänt från Grekland idag!!!
Grekisk musik förhöjer livet!
Lissi
Har just hittat ett Youtubeklipp från konserten vi var på!flabb_flab Titta och njut...
http://www.youtube.com/watch?v=zFBH_RrSjZ4&feature=related
Karin
som alltid längtar ner
Fint med en liten smakebit av konserten, Karin! - vi fikk jo vite at Parios var på Fever, takk :)
Men... det ble ikke Parios og Gonidis på Fever for oss......, da vi snakket med den trivelige resepsjonisten på hotellet vårt om at vi ville dit, tenkte bestille, ble hun først litt stille....., s å fikk vi vite at hun ikke trodde det var noen konsert der den kvelden....!
- det var det heller ikke neste kveld fikk vi bekreftet senere ....
Årsaken var trist, en bombe trussel :eek:
karinafp
2011-01-19, 20:33
Usch, så tråkigt, Kari! :(
Marianne
2011-01-20, 13:58
Skulle mycket GÄRNA vilja varit med på den konserten, ja, den som du KarinafP var på (inte den som blev inställd, det låter jobbigt)!
Och så vill jag tacka dig, Karin, för ditt underbara resebrev från Aten över julen - en stressfri jul i Aten, så härligt det låter! Ni har verkligen njutit, kopplat av och bara haft det BRA helt enkelt, det var ett nöje att läsa om era härliga dagar.
Nu vågade jag mig på och läsa resebrevet Karin:rolleyes::) Säger bara suck och nästan grinar av längtan:o
Riittabye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.