handdator

Visa fullständig version : Större lägenheter


ab73
2011-01-04, 13:57
Hejsan,

Jag vänder mig igen till detta superbra forum ! Vi är två familjer som funderar på syros till september. Det vi undrar över finns det större lägenheter ? Med större menas vardagsrum och sovrum. Studios är för trånga för vårt gäng... Argo i Kini erkar ju vara ett toppenställe men hur ser deras rum ut, är det enbart studios? Är det nån som kan rekomendera nåt annat boende? kini eller Finikas har vi funderat över men alla övriga tips mottages med Tacksamhet.

Arne
2011-01-04, 15:10
När det gäller Argo Studios först, så finns det några tvårumsalternativ, men då är det vardagsrum med tvenne bäddar samt ett väldigt litet sovrum med våningssängar. Icke att hurra för direkt. Dock är Argos studios rymliga och bra, men det är enrumsdito med liten köksavdelning.

Nu bodde vi vid ett tillfälle på Kinibay Hotel i Kini. På detta eminenta ställe, just uppe bredvid kyrkan, fanns det visst fina tvårumsstudios. Hotellet har egen hemsida. Dra iväg en förfrågan dit. De har säkert något som passar.
Lägg därtill att utsikten över bukten är rent formidabel och altanerna mycket stora.
Ägaren hämtar gratis vid färjan.

Arne och Birgitta

Kalimera
2011-01-04, 15:13
Även Voutsinou Apartments (Kini) har lägenheter.

ab73
2011-01-05, 06:53
Tack för era svar ! Jag ska kolla med båda ställena.

suzanne ahlkvist
2011-01-16, 10:17
Marcos rooms i Kini har två lägenheter, vi ska dit i juni med hela familjen, barn och barnbarn. Sammanlagt 14 personer, dom är så trevliga.