Eva L
2010-11-17, 20:11
För några år sedan besökte jag en trevlig restaurang centralt i Stockholm. Nära en trappa och en kyrka inte allt för långt från Sveavägen och Hötorget. Stället var ganska klassiskt och maten franskinspirerad. Vet någon vilket ställe jag menar och finns det i så fall kvar och hur är då maten idag. Tror att det var lite valvkänsla men minns inte helt klart. Tror också att stället var hyfsat känt och ganska populärt.
Tar också emot tips på bra ställen centralt i Stokholm där vi inte behöver boka bord en vardagskväll. Ska gå och äta med en kollega i samband med ett möte i Stockholm. Vi har inte riktigt tid att ta oss till Söder som jag känner bäst till men vill hinna med att äta lite gott innan vi flyger hem.
Eva
Tar också emot tips på bra ställen centralt i Stokholm där vi inte behöver boka bord en vardagskväll. Ska gå och äta med en kollega i samband med ett möte i Stockholm. Vi har inte riktigt tid att ta oss till Söder som jag känner bäst till men vill hinna med att äta lite gott innan vi flyger hem.
Eva