Visa fullständig version : Nina eller Aliston
Nossnahoj
2010-10-31, 16:38
Hej, sitter och kikar på Thassos till nästa sommar, någon som vet något om hotellen Nina (Airtours) eller Aliston (Apollo)? Dela gärna med dej med vad du vet så kanske :rolleyes: det blir lättare för mej att bestämma vart vi ska åka, kikar på Thassos eller ev Samos!
Tack för ev info /Lotta
Cinderella
2010-11-02, 18:30
Hej, sitter och kikar på Thassos till nästa sommar, någon som vet något om hotellen Nina (Airtours) eller Aliston (Apollo)? Dela gärna med dej med vad du vet så kanske :rolleyes: det blir lättare för mej att bestämma vart vi ska åka, kikar på Thassos eller ev Samos!
Tack för ev info /Lotta
Jag hade valt Aliston. Nära stranden, pool, lugnt läge men ändå nära till allt. Pratade med några gäster när vi var där i somras (vi bodde på Egli mittemot), dom var nöjda med lägenheterna på Aliston. Å andra sidan vet jag inte mycket om hotellet Nina, så jag är väl inte så opartisk kanske ;)
Nossnahoj
2010-11-02, 21:17
Tack för hjälpen, det blir nog Aliston, det underlättar när man får höra att tidigare gäster varit nöjda. Läget verkar bättre, lite mindre trafikerat. Thassos verkar för övrigt vara en "trevlig" ö med flera härliga stränder.
/Lotta
Cinderella
2010-11-03, 16:37
Mycket trevlig ö, lugnt, stillsamt o grekiskt. Har nu varit där 2 ggr 2 v per gång och är ännu inte "mätt" på ön. Kanske blir det en tur i år igen, vem vet? Missa inte marknaden i Prinos, om jag inte minns fel är den på måndagar. Strandtips förutom Golden Beach (där Aliston ligger) är Paradis beach, Aliky, Psilli Ammos o Tripiti beach nära Limenaria.
Du minns alldeles rätt Cinderella, marknaden i Prinos är varje måndag klapp_klap.
Hella(s)
2010-12-28, 11:57
Jag har bott på Nina och var helnöjd. Det går visserligen en väg utanför men jag upplevde inte det som störande. Ett jättebra bageri finns ett stenkast bort på vägen och ett hest får bor på andra sidan vägen :)
Trevliga ägare som bor i bottenvåningen, små lägenheter, men mysigt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.