handdator

Visa fullständig version : BJÖRN SKIFS / SHOW

Maggan1
2010-10-17, 10:39
Hejsan :)

Vill bara tipsa Er där ute som gillar Björn Skifs - var på Malmö Arena igår och såg hans SHOW som var helt fantastiskt underbar och vilken ensemble han hade med sig. Duktiga akrobater, fantastiska musiker och dansare....
Har ont i händerna idag av allt klapp_klap Tveka inte att gå på showen om den kommer förbi på turné nära dig

//Maggan

rebase
2010-10-17, 11:16
Hej Maggan. Det låter bra, jag har köpt biljetter till hans show på Scandinavium i november:)

Cami
2010-10-17, 11:26
Å jag ska se den i Luleå i november. Fått plats på rad 1 _B-ananaBokade i februari.flabb_flab

karinafp
2010-10-17, 12:58
Skaffade biljetter till Globen alldeles nyss. Det ska bli så roligt! klapp_klap

Maggan1
2010-10-17, 14:04
klapp_klap Jag lovar - ni kommer INTE att bli besvikna :)

Lissi
2010-10-17, 18:21
..och vi beställde redan i början av mars biljetter till Karlskrona i dec då Björns show går därklapp_klap. Superkul!

Lissi

Inabo
2010-10-21, 09:56
Hej

Här i vår stad börjar Björn Skifs sina föreställningar ikväll....men vi skall gå på lördagkväll på den stora grand finale.. Längtar!!!_B-anana_B-ananaklapp_klapklapp_klap

piam
2010-10-22, 10:59
I vår tidning står det:
Skifs gav järnet och slog knockout på publiken direkt...

Vi fick inte tag på några biljetter men på söndag besöker Jill Johnsson
vår stad och dit har vi biljetter.

schmidt48
2010-10-22, 12:36
Och jag ska se på hans show i Karlstad den 5 november, va kul att den är så bra eftersomn vi är ett gäng som ska iväg från Kristinehamn, det är en födelsedagspresent till en kamarat bla._B-anana

Maritha

Maggan1
2010-10-22, 12:38
Jag hoppas Ni alla kommer vara lika nöjda som vi var :)

Har köpt CN:n och kan väl säga att det händer både en och två gånger att jag VRÅLAR när jag sjunger med ....haahaaa

Piam: Jill Johnson är inte Björn Skifs, men hon går inte av för hackor hon heller - hoppar ni får en trevlig kväll :)

//Maggan

schmidt48
2010-11-06, 12:34
Igår va vi till Löfberg Lilas Arena (Heja FBK) i Karlstad och såg Björn Skifs, det var hålligång, kanonbra, har också ont i mina händer idag efter allt klappande, han är inte stor vanligtsvis, och nu var han en liten prick, vi satt högt upp nämligen, men musik och sång hördes ju i alla fall, man vet ju hur han ser ut.klapp_klapklapp_klapklapp_klap

Maritha

karinafp
2010-12-17, 22:32
Nu har även vi sett honom, och jag kan bara hålla med, det var en supershow! Den ena favoritlåten efter den andra, jag har inte gråtit så sedan jag såg Remos första gången... Ang_elx

Lissi
2010-12-18, 07:37
Vi såg Björns show 10dec i Karlskrona. Vi satt långt fram på parkett och såg jättebra. en imponerande showklapp_klapklapp_klap
Hela showgänget bodde på hotellet så vi såg dem flera gånger under helgen och jag blev förvånad över hur späd herr Skifs är:eek:. Men med det tempot i alla shower så måste han ju tappa vikt!!!

Lissi

karinafp
2010-12-18, 17:39
Haha, han har alltid varit en spinkis. Vi bor i närheten, så jag brukar möta honom i affären. Han hälsar vänligt varje gång vi möts.

sjöborren
2010-12-18, 23:49
Karinafp! Då jag i februari fyllde jämna år, önskade jag mig inget annat än upplevelser. Jag fick många ... den sista i fredags.
När jag tillsammans med två väninnor satt i en knökfull resturang på globen, hade jag ingen aning vad jag skulle få uppleva. När vi passerat insläppet, hade jag fortfarande ingen aning ...
- Hör du inte vem som sjunger, sade en av väninnorna.
Då hörde jag att det var Björn Skifs!
Jag håller med dig, det var en mycket bra show! _B-anana

Vi satt på läktaren. Nedanför mig satt en kvinna som hade ett "rullande" läte för sig - i stället för busvissling!? Hörde du henne, satt vi kanske på samma sektion. :D

karinafp
2010-12-19, 09:44
Vi satt på läktaren. Nedanför mig satt en kvinna som hade ett "rullande" läte för sig - i stället för busvissling!? Hörde du henne, satt vi kanske på samma sektion. :D

Haha, det var ingen kvinna, det var en man, en av dem som jublade högt när Björn nämnde Pridefestivalen. ;) Och han satt alldeles framför mina fötter, MYCKET irriterande!

sjöborren
2010-12-19, 20:57
Satt han framför dina fötter ... satt jag bakom dina. Han, som jag trodde var en hon, satt nämligen två rader nedanför mig. :D

karinafp
2010-12-19, 21:16
Haha, där ser man! flabb_flab

BOKA
2010-12-20, 11:44
Kan bara hålla med alla tidigare inlägg. Vi såg showen på premiären i Göteborg och vi fyra i sällskapet tyckte att den var enastående.

Bara det att Björn var på scenen hela föreställningen förutom 5 minuter när han tydligen var ute och bytte skjorta. Ang_elx

Inte att förglömma orkester, dansare och akrobater, allt av världsklass tyckte vi. klapp_klapklapp_klapklapp_klap

Lissi
2010-12-20, 12:02
Bara det att Björn var på scenen hela föreställningen förutom 5 minuter när han tydligen var ute och bytte skjorta. Ang_elx

...så kan det också sägas:D

Lissi

karinafp
2010-12-20, 12:41
Haha, inom restaurangbranschen heter det att man går och byter skor... Ang_elx

Maggan1
2010-12-20, 21:18
Vad härligt att vi alla fick en toppenkväll klapp_klap

God Jul på er alla <3

//Maggan