handdator

Visa fullständig version : Irriterande

Riitta
2010-09-20, 13:17
Har nu försökt boka biljetter då Olympic via mail!
Tydligen fyller jag i fel någonstans för detta går inte så bra:(
Kanske får satsa på att det finns biljetter och köpa på flygplatsen när jag kommer till Atensnyft_drop

Riittabye_bye

Celbe
2010-09-20, 14:09
Du får kanske ringa dem istället. När de tog över Ikaria-linjen i somras gick det inte heller att boka via nätet fast man fick upp alla uppgifter. Ringde till sist och hamnade hos en trevlig gosse i Aten som meddelade att "det går inte att boka den linjen via Internet". Han ordnade bokningen snabbt och smidigt och bekräftelsen med tillhörande e-ticket kom medebums på e-mailen.

Celbe

Admirala
2010-09-20, 15:13
Et reisebyrå kan fikse det også.

Riitta
2010-09-20, 15:22
Man har väl blivit för datorberoende och glömmer att det finns ju fortfarande resebyråer:D Tack för påminnelsen:)

Riittabye_bye

RUJO
2010-09-23, 10:35
Hej Riita, bokade flera inrikesresor med Olympic för mina resor nu i början av av sept. Allt fungerade perfekt. Tom på avgångarna höll man tiderna. Och billigt är det.

Riitta
2010-09-23, 11:22
Nu har jag varit i resebyrån och har alla biljetterna i hand:)

Riittabye_bye

Stephan
2010-09-23, 17:31
Har nu försökt boka biljetter då Olympic via mail!
Riittabye_bye

Jeg var inne på OLYMPIC AIRs nettside for å booke billetter Athen-Syros-Athen i oktober. Jeg skrev inn avreise- og hjemreisedato og klikket på "neste", men fikk bare opp en ny side hvor det står "Finner ikke websiden". Har andre det samme problemet?

Vennlig hilsen
Stephan

Riitta
2010-09-23, 17:47
Nej,så var det inte! Jag fyllde nog bara i någon uppgift fel och fattade inte allt hur man skulle göra:o

Riittabye_bye