Visa fullständig version : Irriterande
Har nu försökt boka biljetter då Olympic via mail!
Tydligen fyller jag i fel någonstans för detta går inte så bra:(
Kanske får satsa på att det finns biljetter och köpa på flygplatsen när jag kommer till Atensnyft_drop
Riittabye_bye
Du får kanske ringa dem istället. När de tog över Ikaria-linjen i somras gick det inte heller att boka via nätet fast man fick upp alla uppgifter. Ringde till sist och hamnade hos en trevlig gosse i Aten som meddelade att "det går inte att boka den linjen via Internet". Han ordnade bokningen snabbt och smidigt och bekräftelsen med tillhörande e-ticket kom medebums på e-mailen.
Celbe
Admirala
2010-09-20, 15:13
Et reisebyrå kan fikse det også.
Man har väl blivit för datorberoende och glömmer att det finns ju fortfarande resebyråer:D Tack för påminnelsen:)
Riittabye_bye
Hej Riita, bokade flera inrikesresor med Olympic för mina resor nu i början av av sept. Allt fungerade perfekt. Tom på avgångarna höll man tiderna. Och billigt är det.
Nu har jag varit i resebyrån och har alla biljetterna i hand:)
Riittabye_bye
Har nu försökt boka biljetter då Olympic via mail!
Riittabye_bye
Jeg var inne på OLYMPIC AIRs nettside for å booke billetter Athen-Syros-Athen i oktober. Jeg skrev inn avreise- og hjemreisedato og klikket på "neste", men fikk bare opp en ny side hvor det står "Finner ikke websiden". Har andre det samme problemet?
Vennlig hilsen
Stephan
Nej,så var det inte! Jag fyllde nog bara i någon uppgift fel och fattade inte allt hur man skulle göra:o
Riittabye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.