Lissi
2010-09-02, 18:33
Hej alla! Sitter vid Clerys dator pa Altana hotel och skriver. Kvallen ar ljum och Tinos visar sig fran sin basta sida.
Sa har skrev jag i min dagbok pa stranden i morse:
Nar livet bara AR
Stranden dar jag ligger ar min.Vagorna rullar in mjukt 10 meter fran min storta. Nastan hela stranden ager jag. Lagom manga molntussar pa himlen. de blaser at ratt hall.
all stress som lagrats inom mig efter sommarens jobbveckor pulvriseras och loses upp och seglar ivag over Tinoshavet.
Kvallen igar da Nikoleta motte vid baten och hade fyllt kylen med godsaker som vin, hemlagad ost och marmelad samt melon och druvor fran egen odling. Samtal pa garden och sa moten med manniskor som borjar kanna igen mig nu , som bagaren som fick foton av mig som jag tagit och skickat under vintern. Hela huset ar nymalat och jattefint i svagt blatt och vitt.sa fint.
Allt ar bara sa bra....Var jag at i gar? Pa MAlamatenia sa klart!
Agaren halsar Janne och Camilla...Liksom Clery....
Peter: Stelios var inte hemma nar jag gick forbi.
Nu ska jag ga vidare..
Lissi som njuter i kubik!
Sa har skrev jag i min dagbok pa stranden i morse:
Nar livet bara AR
Stranden dar jag ligger ar min.Vagorna rullar in mjukt 10 meter fran min storta. Nastan hela stranden ager jag. Lagom manga molntussar pa himlen. de blaser at ratt hall.
all stress som lagrats inom mig efter sommarens jobbveckor pulvriseras och loses upp och seglar ivag over Tinoshavet.
Kvallen igar da Nikoleta motte vid baten och hade fyllt kylen med godsaker som vin, hemlagad ost och marmelad samt melon och druvor fran egen odling. Samtal pa garden och sa moten med manniskor som borjar kanna igen mig nu , som bagaren som fick foton av mig som jag tagit och skickat under vintern. Hela huset ar nymalat och jattefint i svagt blatt och vitt.sa fint.
Allt ar bara sa bra....Var jag at i gar? Pa MAlamatenia sa klart!
Agaren halsar Janne och Camilla...Liksom Clery....
Peter: Stelios var inte hemma nar jag gick forbi.
Nu ska jag ga vidare..
Lissi som njuter i kubik!