handdator

Visa fullständig version : Ellinikos FM


Riitta
2005-11-20, 19:15
Nu när jag har haft nöjet och lyssna på denna kanal några veckor,tycker jag följande:) Har hört en del nya och bra artister och fått bra tips.
Men vissa artister förekommer oftare än andra enligt mitt tycke.
En viss Remos hörs för jämnan:rolleyes: Parios ofta också:D Plutarxos också:cool:
MEN ALLDELES FÖR SÄLLAN KOTSIRAS:mad:
Kräver mer Kotsiras på Ellinikos:)

Riittabye_bye

karinafp
2005-11-20, 19:21
En viss Remos hörs för jämnan:rolleyes:

Kan ICKE höras för ofta! flabb_flab

Parios ofta också:D Plutarxos också:cool:

Alla ovanstående har tämligen nyligen kommit ut med nya skivor, vilka måste pluggas in i publiken, så att vi går och inhandlar desamma.

MEN ALLDELES FÖR SÄLLAN KOTSIRAS:mad:
Kräver mer Kotsiras på Ellinikos:)

Kräv istället att den gode Giannis släpper en ny CD, så ska du få se att det blir mycket mer Kotsiras också. ;) Det var ju ett bra tag sedan 30+ kati kom ut, så det börjar verkligen bli dags. Någon som vet hur han tänker tillbringa vintersäsongen, förresten? Förra vintern var det ju väldigt tyst om honom...

Karin

Riitta
2005-11-20, 19:22
Han hörde mig_B-anana Nu sjunger han för migklapp_klap klapp_klap

Riittabye_bye

Nora
2005-11-20, 19:43
Har hørt ganske mye på ellinikos FM jeg også de siste ukene, og ja, de spiller ganske ofte de samme artistene. Fordelen med det er at mange av dem er nettopp mine favoritter!_B-anana Dere er ganske opptatt av de mannlige sangerne må jeg si.;) (Hvorfor det, mon tro?:rolleyes::D:D) Det er jo så mange utrolig dyktige kvinnelige artister! Har flere av dem på favorittlista mi nå, enn mannlige. Men Mixalis Katzigiannis, han er bare GULL!

karinafp
2005-11-20, 19:48
Dere er ganske opptatt av de mannlige sangerne må jeg si.;)

Och jag tycker precis tvärtom! flabb_flabflabb_flabflabb_flab Det spelas alldeles för mycket fruntimmer, speciellt på kvällarna! Ang_elx

Karin

P.S. Nu får du snart höra Glykeria, Nora!!! bye_bye

Nora
2005-11-20, 19:53
Ja, jeg hører den nå, den sangen er bare helt fantastisk!