handdator

Visa fullständig version : höstnöje

litentuva
2010-08-27, 08:56
Har just bokat "we will rock you" (musikalen med 25 av Queens största hits) som jag min man och goda vänner ska få njuta av i Oktobermörkret! Det ser jag framemot!:D_B-anana

ps den spelas på Cirkus from 12/9-18/12. Passa på nu alla Queen-fans!

Hjalta99
2010-08-27, 18:46
Har just bokat "we will rock you" (musikalen med 25 av Queens största hits) som jag min man och goda vänner ska få njuta av i Oktobermörkret! Det ser jag framemot!:D_B-anana

Åh! Det låter som nåt för mig! Ska fundera tillsammans med maken... Tack för tipset!

/Eva

Yanna
2010-08-28, 12:16

Härlig njutning i svenska oktobermörkret, litentuva!! Det hade jag gärna velat se...om jag hade varit i Sverige. Jag gillar Queen!

Yanna

kimmen
2010-08-28, 13:02
Även vi göteborgare har möjlighet att njuta av Queens musik. Den 2-4 september framför Göteborg Wind Orchestra konserten "A tribute to Queen" på Kronhuset. Och lördagen den 18/9 kan man lyssna på det engelska bandet "Killer Queen" i Lisebergshallen. Tyvärr har jag själv inte möjlighet att se någon av dessa...:(

/kimmen

litentuva
2010-08-28, 13:03
tack Yanna, ja deras musik är fantastisk. Framförallt älskar jag variationen, att ingen låt är den andra lik och ändå så typiskt Queen!