Visa fullständig version : Äntligen!
Nio timmar kvar tills vi är i luften, till Kreta och Chryssi Akti klapp_klapflabb_flabbye_bye_B-anana.
Så, alla glada smileys på plats... Åhh, vad härligt det skall bli! Bye Sverige och regnrusk ett tag!
Blir inte lite avis kan jag säga...
Satt o surfade idag och fann en flygstol T/R 14 dgr till Kreta för 698 kr:eek:
Åsså kan jag inte åka...snyft_dropsnyft_dropsnyft_drop
Men.....ha det superskönt och njut !!
Just nu sitter jag med min laptop på balkongen i Chryssi Akti och skall äta lite lunch. Måste säga att hotell Triton apartments uppfyller alla förväntningar och lite till!! Så trevligt och mysigt :). Jag upplever just en drömvecka, med totalt klarblå himmel, god mat och dryck, VARMA bad. Havet är varmare än poolen känns det som. Chania på lagom avstånd och stranden bara några steg iväg. Hit vill jag igen (fast jag har mer än halva semestern kvar) flabb_flab_B-anana .....men rakin..... Hmmmm har druckit bättre:confused: ;)
nickelena
2010-08-30, 15:25
ÅH va gôtt dä låterklapp_klap. På söndag åker vi, har bokat boende i Agii Apostoli, en lägenhet på Dreamland Apartments. Så vi håller tummarna att vädret håller i sig!!
Ska bli kul att åka till Chania igen, vi var där i maj också.
Kan rekommendera ett trevligt litet plejs i gamla stan. Colombo, där vi fick många och långa pratstunder med Nikolas(ägaren).
Ha en fortsatt kanonskön semester!!!
ÅH va gôtt dä låterklapp_klap. På söndag åker vi, har bokat boende i Agii Apostoli, en lägenhet på Dreamland Apartments. Så vi håller tummarna att vädret håller i sig!!
Ska bli kul att åka till Chania igen, vi var där i maj också.
Kan rekommendera ett trevligt litet plejs i gamla stan. Colombo, där vi fick många och långa pratstunder med Nikolas(ägaren).
Ha en fortsatt kanonskön semester!!!
Vad härligt! Som prognosen visar här nere skall det vara fint nästa vecka också flabb_flab. Vi skall knalla ner till gamla stan om en stund, då ska vi hålla utkik efter Colombo, tack för tipset! Ha en underbar resa. Vi fortsätter att njuta av vår klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.