handdator

Visa fullständig version : Båt från Rhodos till Kykladerna


carl04
2005-11-20, 17:58
Hej alla!
Idag bokades äntligen resan och 4 veckors båtluff väntar med start den 17 juni! UNDERBART!_B-anana Vi flyger till Rhodos och jag undrar hur det ser ut med båtar till Kykladerna därifrån under säsong. Jag antar att det går båtar till Amorgos eftersom det ligger ganska nära. Någon som vet?

Tacksam för tips/svar!
/Carl

Bossew
2005-11-20, 18:39
Hej alla!
Idag bokades äntligen resan och 4 veckors båtluff väntar med start den 17 juni! UNDERBART!_B-anana Vi flyger till Rhodos och jag undrar hur det ser ut med båtar till Kykladerna därifrån under säsong. Jag antar att det går båtar till Amorgos eftersom det ligger ganska nära. Någon som vet?

Tacksam för tips/svar!
/Carl

Lördagar med Bluestar 9:30 eller 10:00 beroende på period, drygt 6 timmar tar den resan. Jag brukar alltid använda mej av den turen för att ta mej mellan ö-grupperna.

bosse

carl04
2005-11-21, 09:33
Tack för svar!
Går denna båt bara på lördagar? Vi kommer fram sent på lördag och siktar på att stanna över natten för att förhoppningsvis kunna ta en båt ut i Kykladerna på söndagen. Någon som vet om det går att ta sig ut i Kykladerna med båtar från Rhodos till Pireus?
/Carl

Bossew
2005-11-21, 10:02
Tack för svar!
Går denna båt bara på lördagar? Vi kommer fram sent på lördag och siktar på att stanna över natten för att förhoppningsvis kunna ta en båt ut i Kykladerna på söndagen. Någon som vet om det går att ta sig ut i Kykladerna med båtar från Rhodos till Pireus?
/Carl

Denna båt går bara lördagar men tisdag, torsdag och söndag kan ni åka till Syros. Kolla Bluestars hemsida, alla tidtabeller för nästa år är redan inlagda.

bosse