handdator

Visa fullständig version : Tilos 2011


Soleil
2010-08-19, 18:07
Tjäreborg har Tilos som nyhet fr. Helsingfors nästa säsong! fint... man vet ej ännu vad är det hotell att välja. Möjligen dit, lite osäker på om man drivs där en hel vecka.

Lissi
2010-08-19, 18:08
... lite osäker på om man drivs där en hel vecka.

Det gör Du säkert!
Vi stortrivdes TVÅ:D

Lissi

Alala
2010-08-21, 08:56
Vad fint med Tilos som nyhet från Helsingfors. Själv väntar jag också på vad Apollo som i höst skall börja i Finland har att erbjuda. Det är bra att det kommer mera alternativ, betyder också bättre möjligheter att köpa enbart flyg och ordna resten själv. :)

Soleil
2010-08-26, 18:13
Vi väntar också vad har Apollo att erbjuda I Finland. Det behövs väl omväxling angående Grekland. Symi kanske också?

jan c
2010-08-26, 19:06
Tjäreborg har Tilos som nyhet fr. Helsingfors nästa säsong! fint... man vet ej ännu vad är det hotell att välja. Möjligen dit, lite osäker på om man drivs där en hel vecka.
Tycker du om lugn o ro god mat o trevliga människor så trivs du nog på Tilos .För att travestera en slogan för ett annat land vill jag säga .En plats som är som Grekland en gång var.

Lissi
2010-08-26, 19:15
Vi var 14 dagar på Tilos 2004 och stortrivdes.....2005 var vi 14 dagar på Symi.....trivdes för all del bra och själva Symi chora är underbart fint ,men Tilos var mysigare, mycket mysigare!!

Lissi

Alala
2010-09-19, 09:01
Ser nu att Tjäreborg i Finland har både Annas Studios och Marina Studios som hotellalternativ på Tilos. Alltså just på dessa bodde ju Janne och Camilla. Känns nog ganska lockande att boka, men tyvärr är det för tidigt för mig. Vet inte riktigt ännu vad jag kan och inte kan göra nästa sommar. :( Men det ordnar sig säkert. :) Visst är Tilos ett mycket lockande alternativ!
/Anne