handdator

Visa fullständig version : Boende Aten


sarahhelena
2010-08-11, 15:23
Fran 11 oktober detta aret flyttar jag fran Skyros till Aten for att lara mig grekiska pa The Athens Centre.

Nagon som har tips for boende, langtidsuthyrning minst 3 manader? Eller nagon som vill dela lagenhet i Aten ett par manader?

Tacksam for svar :)

Mvh
Sarah Helena

Enigma
2010-08-11, 16:17
Berätta om Skyros, Sarah Helena. Vi får sällan raporter därifrån.

//Enigma

Ingvild
2010-08-11, 18:18
Min venn Dimitris skal leie ut leiligheten sin i Athen (Ambelokopiområdet). Alt jeg vet er at den ligger i øverste etasje (5.), har balkong og to soverom. De siste 10 årene har det bodd en mor og en datter der, men nå er de på flyttefot. Prisen er rundt 400-450 per måned, tror jeg. Jeg vet ikke noe om standarden på leiligheten utover at han planlegger å male før den nye leietakeren flytter inn.

Hvis det kan være av interesse, kan jeg sende deg telefonnummeret hans i et PM, så kan du eventuelt få flere opplysninger av han.

sarahhelena
2010-08-11, 22:02
Enigma: Skyros ar en fantastisk oe, som jag onskar alla fick mojlighet att besoka! Jag jobbar for ett brittiskt foretag som har 2 holistiska center har pa Skyros. Har ar otroligt vackert, och den Skyrianska kulturen ar verkligen intressant och speciell! Efter mina sprakstudier ska jag definitivt tillbaka hit och bo har. Det ar en parla i den grekiska oe varlden. Skulle onska att det fanns mer information om Skyros har pa forumet, men det kanske ar en oe som inte manga kanner till eller reser till. Jag kanske skriver mer och berattar om alla smultron stallen vi har har.

Ingvild: Jag vill valdigt garna ha mer information om din vanns lagenhet! Vill absolut ha hans nummer och se vad det ar for nagot :) Tusen hjartligt tack! :)

Enigma
2010-08-11, 22:22
Enigma: Skyros ar en fantastisk oe, som jag onskar alla fick mojlighet att besoka! Jag jobbar for ett brittiskt foretag som har 2 holistiska center har pa Skyros. Har ar otroligt vackert, och den Skyrianska kulturen ar verkligen intressant och speciell! Efter mina sprakstudier ska jag definitivt tillbaka hit och bo har. Det ar en parla i den grekiska oe varlden. Skulle onska att det fanns mer information om Skyros har pa forumet, men det kanske ar en oe som inte manga kanner till eller reser till. Jag kanske skriver mer och berattar om alla smultron stallen vi har har.



Tack för den här informationen! Berätta gärna mer och visa för oss alla smultronställen på Skyros.klapp_klap_B-anana
Vi väntar med spänning och intresse på rapporter och bilder ifrån dig.

/Enigma som önskar dig lycka till med boendesökning i Athen

Ingvild
2010-08-12, 19:58
Fint! Jeg har nå sendt telefonnommeret hans og litt utfyllende opplysninger til deg.:)

sarahhelena
2010-08-13, 14:50
Tusen tack! :)